Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag een weekje getrouwd.

3-4-2010 9:37:24
Hey bruidjes en bruidegommen,

Vandaag net een weekje getrouwd (27.03.2010), en ben er nog altijd van aan het nagenieten. Daarom dacht ik omdat deze site en de mensen op het forum zo geholpen hebben ons verloop van onze prachtige dag hier neer te zetten.

Vorige week zijn we rond 6h00 opgestaan omdat mijn schoonmoeder me on 6u45 kwam halen om ons haar te laten kappen. Uiteindelijk heeft het zolang geduurt (veel langer als toen met het proefkapsel) zodat we pas om 9h terug bij mijn ouders waren waar ze me dan terug heeft afgezet.

Om 10h kwam de limousine ons ophalen, en ik zag hem al aankomen toen ik uit het venster keek. Dan pas beginnen de zenuwen echt !!
Famillie en vrienden reden achter de limo en allemaal op de toeters aan het duwen. Eenmaal aangekomen aan het stadhuis hebben we nog enkele foto's gemaakt en toen het stadhuis binnen gegaan. Iedereen ging in de juiste volgorde binnen en toen in met mijn vader naar boven ging om binnen te gaan, stap ik toch wel niet op mijn kleed zeker. Opeens hoorde ik KRRRRRR mijn hak van mijn schoen op de voile en daar was de scheur. Gelukkig dat het een onderrok was en dus niet zichtbaar als mijn kleed gewoon hing. Ik dacht "oh nee dit kan niet waar zijn, moet deze dag al zo slecht beginnen".

Na het stadhuis zijn we in een nabijgelegen park foto's gaan maken, terwijl de rest van de familie en in de brasserie iets waren gaan drinken.

Daarna zijn we met de familie gaan eten in Passade te Mechelen waar we 's avonds dan ook ons avondfeest hadden. Het eten, de service alles was perfect in orde. Het dessertenbuffet voor de gasten 's avonds was uitgebreid en overheelijk. Echt niets dan lof. Ook onze dj en fotograaf allemaal echt heel erg goed.

Nu is het nog een aantal weken wachten op onze foto's, maar die dat onze familie gemaakt heeft vindt ik al leuk om naar te kijken.

Mijn trouwjurk kwam van Maxims Couture te Aarschot en was van Linea Raffaelli en die jurk heeft de ganse dag perfect gezeten echt geen last van. Hij zat zo goed, net zoals een trouwjurk moet zitten.
Mijn schoenen kwamen van bij Linx in Leuven en waren ook van Linea Raffaelli maar jongens toch al toen dat we 's middags aan het eten waren moesten de schoenen uit bij mij.

Toen onze gasten savonds kwamen heb ik ze terug aangedaan, heb ze ook nog aangehouden tijdens de openingsdans en daarna gewoon de hele avond op mijn blote voeten rondgelopen.

Na het feest, toen alle cadeaus ingeladen waren wou ik mijn schoenen terug aandoen en wat bleek mijn voeten waren echt dik geworden van een halve dag aan te houden. Gelukkig had mijn getuige die dag nog een extra paar schoenen mee om naar huis te gaan.

Ik zou aan ieder van jullie willen zeggen, geniet er zo veel mogelijk van want die dag is super snel voorbij.

Lynn
27-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1397

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-4-2010 13:59:02

Proficiat!!! En een fotootje is altijd leuk! ;-)

An
26-3-2010
 Meld misbruik3-4-2010 18:40:20

Proficiat!! Wij zijn een dagje voor jullie getrouwd. Ben ook benieuwd naar een foto je mag er altijd eentje doormailen anvandeven@live.be

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik3-4-2010 20:14:02

Hey,

Proficiat!!! Naar mij mag ook: gertenedel@hotmail.com

Groetjes,
Edel

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik4-4-2010 0:05:32

ben ook benieuwd naar een foto hoor mag je altijd doormailen naar vandesteene_@msn.com indien je dat wenst doe ik dat in oktober van ons eentje terug ik steek je mail dan in een mapje op men pc

nog eens ne dikke proficiat xxx kristel davy en de 7 kinderen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info