Terug naar overzicht
Ik heb er geen echte ervaring mee, maar wij zijn het Katelijnenhof gaan bekijken. Heel vriendelijk man, geen glamoureuze locatie maar (vooral de grootste zaal) zeker in orde. Uitgebreide keuze om je menu samen te stellen, en ik had wel de indruk dat hij ervaring heeft. Dus ik kan je niet zeggen hoe het eten is, maar ik denk wel dat het goed zit. En de prijzen vallen heel goed mee ! Wij hebben uiteindelijk voor een andere zaal gekozen die iets meer glamour heeft, maar het Katelijnenhof leek wel in orde.
De ombligo is wel een aanrader hoor , ben er al geweest de huur van de zaal is 300 euro , je bent vrij van traiteur ,maar ze hebben ook zelf een traiteurzaak voor buffets en bbq en eerlijkgezgd goedkoper vind je niet en je moet dan ook voor niks meer zorgen éde dranken moet je van daar nemen , maar 'tis iets van 0.55euro voor een drank dus .....je kan er ook een springkasteel huren voor 50 euro ...alee 'kzou zeggen ga eens kijken !
Je bent hier wel verschrikkelijk laat mee ook...
woensdag hebben we een afspraak met 1 van de bovenstaande zalen.Laat;bwa,alle bovenstaande zijn nog beschikbaar,alleen ken ik geen enkele en had ik graag wat meningen gehoord van mensen die ze wel kennen.onze voorkeur gaat naar de witte meulne in moorsele,en 't zal die dikke kans worden