Nu Online
Momenteel zijn er 395 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met www.cardsbybeachcombers.co.uk?

3-4-2010 12:54:55
Hallo medebruidjes en gommetjes,

Heeft er iemand van jullie ervaring met online bestellen via www.cardsbybeachcombers.co.uk? Ik heb daar dé bedankjes gevonden maar ze moeten van Engeland komen. Ik heb gisteren een proef ontvangen en dat ziet er allemaal goed uit. Ze zijn ook heel vriendelijk en alles. Maar ik denk dat het toch een risico blijft om ze zo ver te bestellen. Het probleem is natuurlijk dat ik ze hier niet vind, nog niet iets wat erop lijk.
Heel veel succes iedereen

Groetjes
Annelies

Annelies
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 383

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-4-2010 1:57:43

Als je de proef goed ontvangen hebt zou ik niet twijfelen. Bestel gewoon goed op tijd, als het dan wat langer moest duren...

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...