TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
isabelle
1-8-2010
|
3-4-2010 13:49:44
mijn ouders staan ook niet vermeld op de uitnodiging het is jouw trouw jij kiest
|
|
Carolina
1-8-2009
|
3-4-2010 13:53:47
Wij hebben er ook geen ouders op gezet. Het was 'onze' trouw.
groetjes, Carolina
|
|
Prisca
15-5-2010
|
3-4-2010 13:56:33
Hallo Annelies,
Wij hebben onze ouders ook niet op de uitnodiging gezet ookal betalen ze mee in ons huwelijk... De vader van mijn vriend is overleden en zijn moeder heeft een nieuwe partner, maar die moet van mijn vriend niets weten. (Dus die zouden we ook niet op de uitnodiging willen.)
We hebben het wel gevraagd, maar zowel mijn ouders als mijn vriend zijn moeder vonden dit niet nodig. (Mijn moeder zij zelf dat ze het ouderwets vond)
Misschien moet je er ook gewoon eens over praten met hen?
Groetjes Prisca
|
|
Véronique
31-7-2009
|
3-4-2010 13:57:28
Wij hadden ze ook niet vermeld. Wij woonden dan ook al 4 jaar samen.
|
|
Kim
21-5-2011
|
3-4-2010 14:05:10
Je kan ook jullie namen zetten en er onder "en ouders"? Dus "Annelies & .... en ouders"
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
3-4-2010 14:21:14
Hallo Annelies, inderdaad zoals Kim zegt? Dan valt niemand uit de boot en mensen die zich willen aangesproken worden (nieuwe man van moeder bvb.), valt daar dan onders als hij dat wil. 't Is erg gemakkelijk op die manier en je hebt ze toch vermeld.
Wij gaan ze er wellicht ook niet op vermelden, zijn er nog niet 100% aan uit. En als ze er dan op komen, is 't simpelweg zoals Kim zei.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
3-4-2010 14:26:42
Hallo,
Ja, het idee van Kim vind ik een hele goede tussenoplossing. We gaan het met de ouders bespreken. Bedankt iedereen!
Groeten
Annelies
|
|
stefanie
14-8-2010
|
3-4-2010 16:23:14
Wij zetten het zo op onze uitnodigingen
Stefanie en Wouter
Geven op 14 augustus 2010 elkaar het ja-woord
Wij, onze ouders, en ons zoontje zouden het heel bijzonder vinden
om die speciale dag met jullie te beleven !
|
|
Ellis
19-6-2010
|
3-4-2010 17:35:18
Mijn vriend zijn ouders zijn ook gescheiden en de mama hertrouwd en de papa een vaste vriendin.
Wij mochten uiteraard kiezen of we hen ook vermelden maar ik was er zeker van dat mijn ouders dit heel graag zouden hebben en omdat ze al zoveel voor ons gedaan hebben (niet alleen met de trouw), hebben wij besloten om iedereen erop te zetten, ook al hebben we niet zo'n goede band met de vriendin van mijn verloofde zijn pa...
We hebben dan 3 lijntjes ingenomen voor het vermelden van iedereen maar hadden nog wel genoeg plaats op onze aankodiging.
Wat je eventeel wel kan doen is de ouders vermelden maar dna in een beetje kleiner lettertype, dat is ook wel mooi.
Als je echt iedereen wil vermelden, zou ik niet twijfelen over de plaats want dit valt meestal wel mooi aan te passen door de drukker. Eens praten met alle partijen hoe zij hier tegenover staan kan natuurlijk ook veel helpen.
|
|
Carmen
20-10-2010
|
3-4-2010 17:51:38
Hoi,
Wij hebben onze ouders er ook niet bijgezegd. Bij ons is dat niet echt nog de traditie.
grtjes
|
|
Chantal
17-7-2010
|
3-4-2010 18:48:26
Wij hebben onze ouders er ook niet bijgezet...denk dat dit een eigen keuze is waar jullie zich het best bij voelen...
Groetjes,
Chantal x
|
|
Edel
7-8-2010
|
3-4-2010 20:11:33
Hey, Mijn ouders zijn ook gescheiden. We hebben de aankondiging met iedereen open besproken en zij wensen erop te staan met hun huidige (en al reeds lange tijd) vaste partner. Wij vonden het leuk om hen op ons uitnodiging te zetten. Groetjes, Edel
|
|
kristel
20-10-2010
|
3-4-2010 23:50:16
wij hebben ze er ook niet opgezet
omdat dit x de trouw ons ding is , nieamnd kom thier in tussen, want bij ons wettelijk huwelijk is ons feest naar de knoppen geholpen door je ons eigen familie notabene en dit willen we niet , daar om doen wij onze zin
op de uitnodigingen staat het bij ons
met onze 7 kinderen om ons heen
geven wij ons Ja-woord één voor één
onze namen en de namen van onze 7 kinderen, en dan derest van de nodige gegevens maar geen ouders( ook te ouderwets naar onze mening))
succes met je keuze
|
|
Els
26-6-2010
|
5-4-2010 14:44:27
Hey,
Ik had aanvankelijk onze ouders ook niet vermeld.
Dit was echter tegen de zin van mijn ouders, die grotendeels mee betalen.
Mijn man (zijn reeds voor de wet gehuwd) zijn ouders zijn ook gescheiden, met zijn stiefmoeder hebben wij geen contact doch met zijn vader wel.
Wij hebben dus mijn ouders vermeld en zijn moeder+stiefvader & zijn vader.
Mijn ouders zijn nu tevreden dat ze erop staan en ik vind het ook beter zo.
Natuurlijk wel een zware meerkost, maar ja ...
|
|
isabel
23-10-2010
|
5-4-2010 15:33:48
Ondanks dat onze ouders ook hun steentje bijdragen,vermelden we niet hun namen.
Zelfde verhaal gescheiden,sommige opnieuw partner,andere niet.
We schrijven gewoon "samen met onze ouders..."
We legden dit gisteren uit aan onze beide moeders en die gaven ons gelijk.
Nu nog de papa's...
|
|
Sofie
1-5-2010
|
6-4-2010 12:25:12
Je beslist toch zelf wat er op je uitnodigingen gezet wordt. Is niet dat dit of dat er verplicht moet opstaan. Onze ouders zijn niet gescheiden en toch staan ze er niet bij op. Mijn as zijn ouders delen niet in de kosten, dus staan er sowieso niet op. Mijn ouders delen wel in de kosten, maar toch wilden zij absoluut er niet bij op staan. Volgens hun is het onze dag! En daar hebben ze gelijk in. Ze willen ook niet bedankt worden op het feest of van die toestanden om dezelfde reden dat het onze dag is en zij niet in de belangstelling willen staan.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|