Terug naar overzicht
Hey Ina, de moed niet verliezen meid, overal gaat er wel eens iets mis en voor alles is er een oplossing Probeer vooral rustig te blijven en alles komt goed. veel succes nog!!
eens goed uitblazen meisje stress is niet goed ik heb van de apothek pilletjes gehad voor te kalmeren en beetje te kunnen salpen soms dormiplant ( platen extract basis geen medicijn) als je echt niet kalmeert is mss idee en voor dererst alles komt goed , hou je gewoon rustig. veel succes en wens je moie trouwdag toe
Waarom nieuwe openingsdans? groetjes, Carolina
de openingsdans en zaal zijn intussen ok, nu enkel nog een fotograaf/videograaf vinden... We hadden zo'n speciale openingsdans ( mix van verschillende stijlen ) en we hadden een afspraak met een dansschool, nu hadden zij een choreografie uitgewerkt met stijldansen en dat was totaal ons gedacht niet, ik had dat ook helemaal niet verwacht ( een chachacha op thriller van Michael J ;-)) ) wel heel mooi hoor maar niet haalbaar voor ons... na 2 uren zagen mijn tenen blauw en waren we supernerveus omdat we nog maar 2 stapjes konden uitvoeren...dus een wijze beslissing genomen en een andere openingsdans gekozen weten jullie soms geen goede foto/videograaf??? Ik heb zo zitten kijken naar Ellegancia, FDproductions,... vanop deze site, maar vind niet echt veel meningen erover... groetjes Ina