Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pffff

3-4-2010 18:53:18
Al een heleboel tegenvallers ( zaal, fotograaf, openingsdans )gehad!!!

En nu op het laatste moment nog fotograaf en nieuwe openingsdans moeten zoeken en dit voor 30/04.
Wat een stress!
Hopelijk was dit het laatste, want dit is niet meer leuk!

Ina

Ina
30-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 752

An
26-3-2010
 Meld misbruik3-4-2010 19:03:04

Hey Ina,

de moed niet verliezen meid, overal gaat er wel eens iets mis en voor alles is er een oplossing Probeer vooral rustig te blijven en alles komt goed.

veel succes nog!!

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik3-4-2010 23:46:37

eens goed uitblazen meisje stress is niet goed
ik heb van de apothek pilletjes gehad voor te kalmeren en beetje te kunnen salpen soms dormiplant ( platen extract basis geen medicijn) als je echt niet kalmeert is mss idee

en voor dererst alles komt goed , hou je gewoon rustig. veel succes en wens je moie trouwdag toe

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-4-2010 22:25:33

Waarom nieuwe openingsdans?

groetjes, Carolina

Ina
30-4-2010
 Meld misbruik5-4-2010 22:50:52

de openingsdans en zaal zijn intussen ok, nu enkel nog een fotograaf/videograaf vinden...

We hadden zo'n speciale openingsdans ( mix van verschillende stijlen ) en we hadden een afspraak met een dansschool, nu hadden zij een choreografie uitgewerkt met stijldansen en dat was totaal ons gedacht niet, ik had dat ook helemaal niet verwacht ( een chachacha op thriller van Michael J ;-)) ) wel heel mooi hoor maar niet haalbaar voor ons... na 2 uren zagen mijn tenen blauw en waren we supernerveus omdat we nog maar 2 stapjes konden uitvoeren...dus een wijze beslissing genomen en een andere openingsdans gekozen

weten jullie soms geen goede foto/videograaf??? Ik heb zo zitten kijken naar Ellegancia, FDproductions,... vanop deze site, maar vind niet echt veel meningen erover...

groetjes
Ina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...