Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema liefde is...

3-4-2010 22:06:49
Hallo,

ons thema voor de avond wordt 'liefde is...'.
Nu weten we niet goed of we de tafels dan een naam geven die typisch is voor de mensen die aan die tafel zitten. Zoals bv. 'liefde is samen naar de voetbal gaan' bij de jongens van de voetbal.
Of nemen we gewoon dingen die van toepassing zijn op ons als koppel. En houden we er geen rekening mee wie aan welke tafel gaat gaan zitten.
Het eerste is misschien leuker voor de mensen aan die tafel, maar wat doe je met de verschillende tafels van de familie?
Je kan toch geen 8 verschillende zinnetjes verzinnen die bij familie passen?

Wat zouden jullie doen? Hebben jullie ideeën?

Anika
25-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1404

karen
30-11-2013
 Meld misbruik3-4-2010 22:51:26

wij doen dat ook, met een eigenschap van de mensen die aan de tafel zitten.
Met de "gemixte" tafels zullen we een neutraler zinnetje pakken denk ik

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik3-4-2010 23:33:17

Ik zou het niet kiezen in functie van de gasten aan een tafel want zoals je zelf zegt : wat doe je met de familie of met tafels waaraan kennissen/vrienden e.d. uit gemengde middens zitten, dus niet allemaal van dezelfde club of vereniging ? Ik zou gewoon elke tafel een zinnetje geven dat ik zelf leuk vind, zonder rekening te houden met wie aan die tafel gaat zitten. Maar jullie moeten beslissen, he.

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik3-4-2010 23:39:09

ook wij zijn naar zoiets nog op zoek
liefde is komt dus terug in ons huwelijks boekje
kwa prentjes en voor derest slaat het op onze teksten en onze kinderen

ook zit ik er betje me hoe breng je dat aan de man aan je gasten tafels dan? iemand een idee duidelijke foto's , sta altijd open voor suggesties vandesteene_@msn.com

gr kristel

Steffy
7-9-2013
 Meld misbruik19-10-2012 20:52:10

Dag bruidjes, dit topic is wat stilgevallen en ik wil er nieuw leven inblazen aangezien ik met dezelfde vragen wat zit.

Wij hebben ook het thema 'Liefde is...' en gebruiken zinnetjes die bij de mensen die aan die tafel zitten passen. Zoals mijn collega's (ik werk in een kinderdagverblijf) zitten aan de tafel 'Liefde is... samen voor de kindjes zorgen!'

Maar ik vroeg me af hoe jullie laten weten aan de gasten aan welke tafel ze zitten? Geven jullie een kaartje of zeggen jullie het gewoon? Ik dacht er misschien aan om een kaartje te maken samen met het zinnetje dat tevens ook ons bedankje is. Wat denken jullie hiervan?

Hoe laten jullie dan de gasten plaatsnemen aan de tafels? Met een liedje of gewoon afroepen of...?

Alvast bedankt!

Anika
25-6-2010
 Meld misbruik15-1-2013 7:26:57

Ik had kleine envelopjes met daaraan een kaartje met de juiste 'liefde is-zin' erop.
En de zaalverantwoordelijke gaf die envelopjes aan de gasten toen die arriveerden.
Het afroepen van de tafels werd ook door de zaalverantwoordelijke gedaan.
Gewoon afgeroepen dus.

Anika
25-6-2010
 Meld misbruik15-1-2013 7:28:22

Ah ja, nog vergeten, wij hadden ook een gastenboek waaraan de verschillende tafelnamen verwerkt zaten.
Veel werk aan gehad, maar ben toch blij dat ik hem heb.
Alhoewel niet iedereen doorhad dat ze er iets moesten inschrijven bij hun tafel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...