Terug naar overzicht
wij doen dat ook, met een eigenschap van de mensen die aan de tafel zitten. Met de "gemixte" tafels zullen we een neutraler zinnetje pakken denk ik
Ik zou het niet kiezen in functie van de gasten aan een tafel want zoals je zelf zegt : wat doe je met de familie of met tafels waaraan kennissen/vrienden e.d. uit gemengde middens zitten, dus niet allemaal van dezelfde club of vereniging ? Ik zou gewoon elke tafel een zinnetje geven dat ik zelf leuk vind, zonder rekening te houden met wie aan die tafel gaat zitten. Maar jullie moeten beslissen, he.
ook wij zijn naar zoiets nog op zoek liefde is komt dus terug in ons huwelijks boekje kwa prentjes en voor derest slaat het op onze teksten en onze kinderen ook zit ik er betje me hoe breng je dat aan de man aan je gasten tafels dan? iemand een idee duidelijke foto's , sta altijd open voor suggesties vandesteene_@msn.com gr kristel
Dag bruidjes, dit topic is wat stilgevallen en ik wil er nieuw leven inblazen aangezien ik met dezelfde vragen wat zit.Wij hebben ook het thema 'Liefde is...' en gebruiken zinnetjes die bij de mensen die aan die tafel zitten passen. Zoals mijn collega's (ik werk in een kinderdagverblijf) zitten aan de tafel 'Liefde is... samen voor de kindjes zorgen!' Maar ik vroeg me af hoe jullie laten weten aan de gasten aan welke tafel ze zitten? Geven jullie een kaartje of zeggen jullie het gewoon? Ik dacht er misschien aan om een kaartje te maken samen met het zinnetje dat tevens ook ons bedankje is. Wat denken jullie hiervan?Hoe laten jullie dan de gasten plaatsnemen aan de tafels? Met een liedje of gewoon afroepen of...? Alvast bedankt!
Ik had kleine envelopjes met daaraan een kaartje met de juiste 'liefde is-zin' erop.En de zaalverantwoordelijke gaf die envelopjes aan de gasten toen die arriveerden.Het afroepen van de tafels werd ook door de zaalverantwoordelijke gedaan.Gewoon afgeroepen dus.
Ah ja, nog vergeten, wij hadden ook een gastenboek waaraan de verschillende tafelnamen verwerkt zaten.Veel werk aan gehad, maar ben toch blij dat ik hem heb.Alhoewel niet iedereen doorhad dat ze er iets moesten inschrijven bij hun tafel.