Nu Online
Momenteel zijn er 456 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

party kit of after party kit

4-4-2010 1:13:20
Hallo,

wij zouden graag een after party kit willen geven aan onze gasten, ipv de klassieke bedankjes.
Maar wat moet hier allemaal in? We dachten aan een flesje water, dafalgan en zakdoekjes, maar wat moet hier nog bij?
En wat doe je met de koppels die helemaal geen alkohol drinken?
Die moeten dan toch iets anders krijgen he. Maar wat hebben die dan nodig na een feestje.
En wordt dit per koppel gegeven? Of gewoon aan iedereen één?

Groetjes

Anika
25-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 404

Sofie
9-4-2011
 Meld misbruik4-4-2010 15:08:37

Hallo bruidje!

Dit doen wij ook, alleen voor de gasten van de hele dag.
Kvind het ook zeer leuk.
Daffalgan steken wij er niet in omdat ik dat betrekkelijk riskant vind met kindjes, je weet maar nooit!!
Wij steken er 2 koffiepads in verpakt in een zakje of doos met erop: "kom gauw nog eens op de koffie", zakdoekjes, een foto van ons met een tekstje erop, een rolletje muntjes, snoepjes in hartjes, antennelintjes, verfrissende doekjes, ballonnen, merci chocolaatjes, parfumstaaltje (maar hier twijfel ik nog over), een sigaartje

Misschien krijg je hierdoor nog wat inspiratie zodat ook jou ideetjes een kans krijgen!

Wij doen het in een sigarendoosje en het is bij ons 1 per koppel.

hopelijk ben je al wat verder hiermee!

geniet nog van de voorbereidingen

groetjes, sofie

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-4-2010 22:18:06

Klein lampje / breeklichtjes

Zakdoekjes

Dafalgan

Feestreglement

Snoep, muntjes

Bedankje

Ik zou het wel voor het feest geven dan.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...