Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema huwelijk

4-4-2010 14:38:07
Hoi hoi hoi bijna bruidjes :)

Het thema van ons huwelijk is: Black and white, dit met de speciale rede dat mijn vriend van Indische afkomst is en ik samen wij zijn dan Black and white :D
Nu heeft er iemand ideetjes hoe we dit duidelijk kunnen maken op ons feest? We hebben al wel een aantal zaken maar het mag nog explicieter vind ik :)

Leuke ideetjes altijd welkom!

Groetjes,
L

Laura
18-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 515

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik4-4-2010 14:57:20

ik zou de basis wel op zwart/wit houden en dan denk ik aan uitnodigingen, kledij, bloemen, tafellakens wit en zwarte servetten of zwarte borden, photoboot met accessoires met zwart/wit foto's

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik4-4-2010 15:06:57

ik zou het doortrekken tot op een bepaald gebied, maar niet in alles zou toch nog ergens een bepaalde kleur in steken bij je zwart en wit bv lime groen of zo of een roze of groen en roze in je bloemen, zodat het niet op een begrafenis gaat lijken,
ik zou ff google , ik dacht dat ik een tafelschikking en versiering van aangeklede zaal ben tegen gekomen in zwart en wit met 3 de kleur erbij en zo oogde het wel mooi,

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik4-4-2010 15:18:14

vindt de website niet terug Laura maar heb wel de foto nog op men pc staan
die mensen hadden witte tafelnappen ( tafels stonden in alnge rijen, en aan beide kanten werden er gasten gezet) dan overlangs zwarte tafellopers, witte borden , in midden wite vaasjes met felgroene bloemen in ( kleine vaasjes niet groot of grof) en aan de stoelen aan de rug hadden ze lime groene strik gehangen voor te breken met zwart en wit

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...