TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Channa
5-6-2010
|
4-4-2010 17:02:46
Het zijn maar kleren hoor en je bent al getrouwd. Ik zou mij daar absoluut niet druk in maken.
|
|
kristel
20-10-2010
|
4-4-2010 17:48:43
srry channa voor ons betekent het kerkelijk huwelijk een pak meer dan het wettelijk huwelijk dus maken we ons daar wel zorgen over
ons huwelijk 10 jr geleden trok op niks en is om zeep geholpen , ons feest was eraan
en
dus dit betekend heel veel voor ons, we zijn jr ouder 28 -31 ondertussen en pak wijzer dan toen
en nu willen we dat het perfect is. en die een iemand toevallig iemand die in de suite moet lopen gaat niet uit de boot moeten vallen. dus daar maken we ons wel druk in omdat het moet opgelost geraken
|
|
Katrien
15-5-2010
|
4-4-2010 19:33:54
Hallo, Ik zou haar gewoon voorstellen om met haar te gaan winkelen voor een outfitje. Of constant zeer subtiele hints geven. Maar, als je nu al zeker bent dat ze het persoonlijk zal opnemen zal je gewoon heel duidelijk moeten zijn. Geef aan dat je een bepaalde stijl in heel de suite wil doortrekken en dat iedereen zich daaraan moet houden. Zo komt het ook al minder persoonlijk over, omdat iedereen het toch moet doen.
Kijk, ik verwacht helemaal niet dat mensen nieuwe kleren kopen voor een huwelijk. Ik vind ook niet dat je dat kan verwachten. Maar als je op voorhand al weet dat die persoon er de vorige keer slonzig bijliep, vind ik wel dat je daar iets van mag zeggen. Iedereen heeft toch wel één deftige outfit in zijn kast hangen?
En stel nu dat ze toch niet luistert en toch in een slodderbroek komt aandraven, zou ik het gewoon negeren en er mijn dag niet door laten verpesten.
veel succes!
|
|
kristel
20-10-2010
|
5-4-2010 0:05:33
he katrien we gaan het eens proberen subtiel aan te pakken,
men man zen pa werkt ook op zelfde werk as men man, zelfde ploeg, mss dat hij eens subtiel kan zeggen , dat hij eens met zen vrouw moet praten, ( is zen 2 de vrouw he, ) men man zen moeder is nu ook hertrouwd
toch bedankt voor te antwoorden
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
5-4-2010 10:42:00
Als je nu mailtje stuurt naar alle dames, met "hints" als: "Hoe schoon... kijk es, kwam toevallig op deze site, kei-goedkope maar erg mooie kleedjes, misschien zijn jullie er iets mee?" In die trend? Ik ben best impulsief en zou zulke mails wel kunnen sturen, maar die mensen die 't krijgen, weten dan ook hoe ik 't bedoel, niets dan goed... Moet wel beetje in je karakter liggen, anders ligt 't er ook te dik op. Maar misschien idee? Dan is 't niet alleen zij, maar dan weet allen gelijk hoe je 't ongeveer ziet. :)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
5-4-2010 11:26:24
Wij hadden de mensen van de suite (allemaal) bij ons thuis uitgenodigd voor een etentje en ondertussen vertelden we hoe de dag ineen stak en werd ook 'de kledij' besproken. Dat vroegen mijn mama en schoonmoeder trouwens zelf aan mij (welke kleuren wel / niet, rok / kleed,...). Misschien kan je het zo doen? Er zal dan wel iemand over de kledij beginnen...
|
|
kristel
20-10-2010
|
5-4-2010 18:59:17
hey kathleen en veronique
de suite de vrouwelijke kant bestaat uit
men schoonmoeder, de vrouw van men schoonvader, men meter ( ben daar opgevoed) , men getuige, en men man zen meter
men meter heeft mooi zwart kleedje aan tot net aan de knie, met voile over met glittertjes is echt schoon kleedje voor haar leeftijd
men getuige kleed zich netjes in de trent van haar verloofde die trouwens de getuige van mijne echtgenoot is. ( is jong koppel) net als wij
men schoonmoeder vertrouw ik op dat die netjes is, was 10 jr geleden ook zo, ze vroeg enkel moet specifiek in lang zijn of niet, ik zei van ben je vrij van, als maar niet zoals die persoon was, kreeg gelijk antwoord van men schoonma wanneer is die persoon wel eens deftig gekleed.
men man zen meter is men schoonma haar moeder zal ook wel deftig voor haar leeftijd voorkomen daar heb ik vertrouwen op. men schoonma weet wat wel en wat niet.
maar dan de vrouw van men schoonpa das moeilijke geval, het uitleggen van ja toen trok op niks , want in dagelijkse leven loopt z eook altijd met een fleece trui aan met hoge kol . want zie ne keer dat het daar koud is altijd het antwoord.
ga dit in ieder geval zo snel mogelijk uitklaren, want dit is zowat enige dat nog aan me vreet voor derest loopt het op rolletjes op alle gebied wat ik zelf de touwtjes van in handen heb.
toch bedankt voor de reacties
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|