Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekleding regio Leuven-Aarschot-Geel-Westerlo

4-4-2010 16:49:01
Hoi,

Ik ben op zoek naar betaalbare suitekleding voor mijn moeder en schoonmoeder in de regio Leuven-Aarschot-Geel-Westerlo. De kleding mag ook uit een gewone winkel komen, waar ze ook feestelijke kleding verkopen. Mijn moeder zou graag een broek dragen, dat vind ik helemaal niet erg, zolang ze haar maar goed voelt.
Hebben jullie tips waar ik terecht kan?

Alvast bedankt

An
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2585

Sabine
2-7-2010
 Meld misbruik4-4-2010 17:18:55

Hey,
Hangt er van af welke maat.
In de Patio, Bondgenotenlaan in Leuven hebben ze heel mooie feestelijke kledij, maar nogal kleine maten.Wel de moeite waard en betaalbaar.
Groetjes

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik4-4-2010 18:41:19

Bobo Tremelo?!

Luc
19-6-2010
 Meld misbruik4-4-2010 20:52:24

modehuis magda in kortenaken. Echt de moeite waard. Helemaal niet duur

Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik5-4-2010 13:06:16

Mijn moeder en toekomstige schoonmoeder hebben hun outfit bij Trico Paul gekocht, in Testelt. Veel keuze en heel vriendelijk en behulpzaam personeel die je echt niets opdringen. Mijn moeder wilde ook een broek, en dat was geen probleem. Ze draagt er een tuniekje over en het staat heel goed.
Reken bij Trico Paul, voor een ganse outfit (met jasje bij) op een €200 tot €400.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...