Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

handtas ?? !

4-4-2010 18:27:34
Hallo bruidjes,
Nemen jullie de grote dag een handtas(je) mee? Of zorgt er iemand anders voor jullie spullen? Wie is dit dan? En kopen jullie zo'n bruidstas of gewoon jullie tas van elke dag?
Dank je voor de tips
Grtjs

KarinW
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 566

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik4-4-2010 18:52:28

Hey,

ik neem geen handtas mee. De ene arm is voorzien voor mijn bruidsboeket en de andere voor mijn man :-)
Mijn getuige zal mijn spulletjes bijhouden.

KarinW
22-5-2010
 Meld misbruik4-4-2010 19:15:53

Welke spullen moet je die dag zeker bijhebben? Dank je

Marijke
4-9-2010
 Meld misbruik4-4-2010 20:27:45

Ik heb van mijn mama een leuke tas van oilily gekregen. Hierin kan ik mijn deo, tandenborstel, parfum, make-up, pleisters voor de voeten, iets voor de hoofdpijn en buikpijn, reserveschoenen, handdoekje... steken. En die tas gaat gewoon mee in ons ceremoniebusje en zo heb ik alles toch bij bereik, maar moet ik het niet meesleuren.
Maar een handtas vind ik ook overbodig! Die ene arm is inderdaad voor het bruidsboeket en de andere voor mijn man ;-)

Groetjes,
Marijke

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik4-4-2010 21:01:03

hey,

Mijn getuige en mijn lief houden mijn spullen bij:)
Hebben 1 handtasje gekocht in Tsjari dat in dezelfde kleur als haar kleed gekleurd is.
Zeker bijhebben die dag: zakdoek, paspoort, trouwboekje, beetje geld, extra speldjes eventueel voor je haar,

groetjes

Kristien

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik4-4-2010 22:18:54

ik heb een handtasje! een superklein maar supermooi van Sarah Pacini!
zakdoek, paspoort, make-up steek ik er in!
ik kan het vasthouden of over mijn schouder hanger

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-4-2010 11:14:21

Bij mij was het ook géén tasje. Mijn mama hield alles bij: mijn identiteitskaart, een mini-deo en mijn lippenstift. Mijn reserveschoenen waren reeds in de feestzaal. Al de rest is overbodig!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik7-4-2010 19:11:04

Hallo,

Ik neem ook geen tasje mee. Ik steek alles bij het zogenoemde "nood-pakketje" (pijnstiller, deo, lenzen, zakdoekjes, plakkertjes, ...) . Dit zal de ceremoniemeester bijhouden. Ik wil mijn mama of iemand anders ook niet opzadelen met mijn spullen dus... ceremoniemeester was de oplossing!

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...