Terug naar overzicht
Hey, ik neem geen handtas mee. De ene arm is voorzien voor mijn bruidsboeket en de andere voor mijn man :-) Mijn getuige zal mijn spulletjes bijhouden.
Welke spullen moet je die dag zeker bijhebben? Dank je
Ik heb van mijn mama een leuke tas van oilily gekregen. Hierin kan ik mijn deo, tandenborstel, parfum, make-up, pleisters voor de voeten, iets voor de hoofdpijn en buikpijn, reserveschoenen, handdoekje... steken. En die tas gaat gewoon mee in ons ceremoniebusje en zo heb ik alles toch bij bereik, maar moet ik het niet meesleuren. Maar een handtas vind ik ook overbodig! Die ene arm is inderdaad voor het bruidsboeket en de andere voor mijn man ;-) Groetjes, Marijke
hey, Mijn getuige en mijn lief houden mijn spullen bij:) Hebben 1 handtasje gekocht in Tsjari dat in dezelfde kleur als haar kleed gekleurd is. Zeker bijhebben die dag: zakdoek, paspoort, trouwboekje, beetje geld, extra speldjes eventueel voor je haar, groetjes Kristien
ik heb een handtasje! een superklein maar supermooi van Sarah Pacini! zakdoek, paspoort, make-up steek ik er in! ik kan het vasthouden of over mijn schouder hanger
Bij mij was het ook géén tasje. Mijn mama hield alles bij: mijn identiteitskaart, een mini-deo en mijn lippenstift. Mijn reserveschoenen waren reeds in de feestzaal. Al de rest is overbodig!
Hallo, Ik neem ook geen tasje mee. Ik steek alles bij het zogenoemde "nood-pakketje" (pijnstiller, deo, lenzen, zakdoekjes, plakkertjes, ...) . Dit zal de ceremoniemeester bijhouden. Ik wil mijn mama of iemand anders ook niet opzadelen met mijn spullen dus... ceremoniemeester was de oplossing! Groetjes Annelies