TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
15-5-2010
|
4-4-2010 19:26:16
Hallo, Het beste is om Adobe indesign te gebruiken, een lay-out programma. Dat is duur in aankoop, maar je kan op de website ook een proefversie downloaden die 30 dagen geldig blijft. Als je nog nooit met dit programma hebt gewerkt, zou ik me wel laten bijstaan door iemand met kennis van zaken. Vanuit indesign kan je het eindresultaat exporteren naar een pdf-file en deze dan zo doorsturen naar de drukker. Dan zijn de afmetingen ineens ook ok.
veel succes!
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
4-4-2010 20:57:50
hey, wij hebben de versie van Kruidvat gedownload en is echt goed! voordeel voor ons was dat je je tekstjes per 10 kaarten kan veranderen, en t is was werk maar resultaat mag er zijn! Gratis, weet alleen niet of ze vierkante dubbele kaarten hebben maar moet je eens voor kijken! Wij hebben dubbele rechthoekige kaarten...
groetjes en succes!
|
|
Benedikte
28-8-2010
|
5-4-2010 13:08:37
Hallo, Wij denken onze uitnodigingen ook zelf te maken. Voorbeeldjes mag je altijd naar mij doorsturen. bene_vandormael@hotmail.com Bedankt!
|
|
Fredie
26-6-2010
|
6-4-2010 16:01:49
Een gebruiksvriendelijk programma is Powerpoint. Je kan heel makkelijk tekstblokken, vormen (cirkels, ovalen, vierkanten,...), foto's of afbeeldingen importeren vanuit een bestand op je harde schijf (word, excel, paint,...). Je kan dingen op de voorgrond of naar het achterplan verplaatsen, je tekst kan je zo groot, zo scheef, zo kleurrijk maken als je wil (met Wordart dat er in begrepen zit). Ik vind het een makkelijk en vrij volledig programma. Kende er nochtans niks van toen ik het voor het eerst ging gebruiken. Maar ik was er heel rap mee weg. Mijn versie is Office Powerpoint 2007.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|