Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelf uitnodigingen maken

4-4-2010 18:51:24

Dag lieve bruidjes!

Wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken op de pc.
Ik heb al allerlei websites bezocht en programma's gedownload maar bij al die dingen loopt er iets mis of is het toch niet wat ik wil.
Wie heeft er nog zelf z'n uitnodigingen gemaakt? Welk programma heb je daarvoor gebruikt?
Het gaat wel over een vierkante dubbele kaart met foto.

Dankjewel xx

Leen
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1051

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik4-4-2010 19:26:16

Hallo, Het beste is om Adobe indesign te gebruiken, een lay-out programma. Dat is duur in aankoop, maar je kan op de website ook een proefversie downloaden die 30 dagen geldig blijft. Als je nog nooit met dit programma hebt gewerkt, zou ik me wel laten bijstaan door iemand met kennis van zaken. Vanuit indesign kan je het eindresultaat exporteren naar een pdf-file en deze dan zo doorsturen naar de drukker. Dan zijn de afmetingen ineens ook ok.
veel succes!

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik4-4-2010 20:57:50

hey, wij hebben de versie van Kruidvat gedownload en is echt goed! voordeel voor ons was dat je je tekstjes per 10 kaarten kan veranderen, en t is was werk maar resultaat mag er zijn! Gratis, weet alleen niet of ze vierkante dubbele kaarten hebben maar moet je eens voor kijken! Wij hebben dubbele rechthoekige kaarten...

groetjes en succes!

Benedikte
28-8-2010
 Meld misbruik5-4-2010 13:08:37

Hallo,

Wij denken onze uitnodigingen ook zelf te maken.
Voorbeeldjes mag je altijd naar mij doorsturen.
bene_vandormael@hotmail.com

Bedankt!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik6-4-2010 16:01:49

Een gebruiksvriendelijk programma is Powerpoint. Je kan heel makkelijk tekstblokken, vormen (cirkels, ovalen, vierkanten,...), foto's of afbeeldingen importeren vanuit een bestand op je harde schijf (word, excel, paint,...). Je kan dingen op de voorgrond of naar het achterplan verplaatsen, je tekst kan je zo groot, zo scheef, zo kleurrijk maken als je wil (met Wordart dat er in begrepen zit). Ik vind het een makkelijk en vrij volledig programma. Kende er nochtans niks van toen ik het voor het eerst ging gebruiken. Maar ik was er heel rap mee weg. Mijn versie is Office Powerpoint 2007.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info