TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lynn
21-9-2012
|
4-4-2010 20:17:57
Doe je dat wel, een vrouw "verbieden" haar partner mee te brengen op een avondfeest ? Groetjes
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
4-4-2010 20:54:38
geen idee... Een uitnodiging voor beide voor de kerk en één extra enkel voor haar?
@Lynn, heb het nog al gehoord, ik denk dan ook dat iedereen dit zelf kan en mag beslissen? Wij doen het ook niet, maar dat is geen reden voor mij om te stellen dat iemand anders dat niet mag. Mensen zeggen tegen mij ook dat dat niet doet , je familie niet uitnodigen. De helft wordt bij ons niet uitgenodigd voor het feest (wel voor de kerk) en daar zijn in mijn ogen wel goeie redenen voor...
groetjes
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
4-4-2010 21:43:23
ja het klink inderdaad nogal raar, maar het is zo dat ik naast men werk ook nog naar school ga, en het zijn een aantal meisjes van de klas waarmee ik in het weekend regelmatig een stapje zet en die ook uitgenodigd zijn op mijn vrijgezellen. Ik vrees dat de mannen hierzelf weinig zullen aan hebben, wij kennen hen niet en het kost allemaal nogal veel geld 60euro voor 5 man die je niet kent :s ik weet het niet,.. Indien er nog mensen zijn met ideetjes.. Laat maar weten xxx
|
|
Carolina
1-8-2009
|
4-4-2010 22:06:35
Sorry, ik zou zoiets nooit durven. Zelf zou ik me op m'n teen getrapt voelen als ik zo'n uitnodiging kreeg, dan liever geen uitnodiging.
Zet gewoon de vrouw hare naam op de uitnodiging. Ik denk niet dat die venten dan in je mis gaan geïnteresseerd zijn hoor.
groetjes, Carolina
|
|
Sylvia
18-9-2010
|
5-4-2010 0:33:45
Ik vind het ook heel raar. Zou zelf ook niet graag alleen naar een avondfeest gaan. Misschien eerst eens polsen wat ze er zelf van vinden. Anders kan je hen misschien nog voor het dessertenbuffet ofzo uitnodigen. Kan de partner meekomen en is het toch goedkoper voor jullie.
groetjes
|
|
kristel
20-10-2010
|
5-4-2010 0:57:23
hey jennifer, het is je eigen keuze natuurlijk maar denk je niet dat dat raar gaat over komen
begrijp dat 60 euro veel geld is, maar zal de andere helft van het koppel niet denken van oei ik ben niet welkom ofzo?
hier bv is altijd samen uit samen thuis, wordt een van de 2 alleen uitgenodigt dan gaat die gewoon niet, bv als op't werk van men man er feestje is pensioenfeestje of een afscheid, dan zal men man bv wel bijleggen in de pot voor geschenk van die gene die de uitnodiging heeft gegeven maar alleen gaat hij niet.
nu je kan het bv subtiel eens bespreken met je vriendinnen als je samen bent van kijk zou jullie samen allemaal op avond feest hebben, maar de bedoeling is zonder partner hoe denken jullie daar over, en kijk hoe de reacties zijn, dan kan je nog zien van, wat je doet
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
5-4-2010 2:14:19
Ik zou gewoon een uitnodiging geven op naam van de vrouw, denk da het dan wel duidelijk is. Ik zou wel geen aparte uitnodiging voor de man voor de mis doen, denk dat er maar weinig mannen interesse hebben om naar een misviering te gaan van iemand die ze niet kennen. Wij nodigen iedereen uit met partner maar ik zou er geen aanstoot aan nemen mocht ik alleen worden uitgenodigd voor een huwelijksfeest, ook mijn partner zou dit niet erg vinden. Wij gaan wel vaker apart weg, heb daar geen probleem mee. Doe gewoon je zin! Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
5-4-2010 11:12:01
Ik zou ook 1 uitnodiging geven, enkel voor de vrouw. Als ik naar mijn eigen man kijk, die is absoluut niet geïnteresseerd in misvieringen, zeker niet van mensen die hij niet kent...
Wij zouden het dan ook eerder doen zoals Sylvia voorstelt: man en vrouw uitnodigen voor het dessertenbuffet + dansfeest. Komt voordeliger uit (bij ons kostte 1 persoon voor het avondfeest nog meer dan 2 personen op het dessertenbuffet + dansfeest) en toch heb je niemand voor het hoofd gestoten.
|
|
Alien
11-9-2010
|
5-4-2010 13:40:57
Hela, Ik maak gewoon een uitnodiging op de naam van mijn collega en als de partner wil meekomen naar de kerk moet hij dat weten. Maar op het feest nodigen wij enkel mijn collega's uit zonder partner.
Wij zijn een groep van 20 en doen alle dienstactiviteiten zonder partner waarom aou ik dan nu ineens wel de partners moeten vragen?? Kennen elkaar niet en hebben daar ook niets aan.
Groeten en nog veel plezier met de voorbereidingen
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|