Terug naar overzicht
Roxanna, Wij trouwen daar op 1 mei ! Begin van de week is er ook een topic geweest over hen waardat ik heel den uitleg heb geschreven. Misschien kan je daar effe kijken. Zie bij locaties - feestzalen. En dan Hof van Nazareth In ieder geval : toplocatie en dik in orde. Prijs is wel duurder dan gemiddeld ... Bedankt ! TINA
Je zal beslist niet ontgoocheld zijn als je daar je huwelijksfeest geeft ! En dat zullen je gasten ook niet zijn ! Behalve een heel mooie locatie is het ook een heel professionele aanpak mar met de glimlach . Wees gerust : een top-locatie !
Het eten is er zeer lekken en de bediening heel goed. Je zal zeker geen spijt hebben van je keuze.
Hoi Roxanna, jullie trouwen in Hof van Nazareth op 6 augustus volgend jaar? Wij ook!! Wij hebben de kleine zaal, dus ik veronderstel dat jullie de grote hebben? :) Groetjes,Jolien.
Wij gaan er deze week nog kijken, hopelijk is er nog iets vrij op zaterdag voor de zomer van 2011 (maanden juli - augustus). Jullie weten toevallig niets van de bezetting daar? :-)
Ik weet dat het geen luxe is om daar een jaar op voorhand je zaal vast te leggen. Hoe het zit voor volgende zomer, weet ik niet. Veel Succes!