Terug naar overzicht
An, Wij zijn daar ook gaan kijken. Viel eigenlijk dik tegen ... Donkere zaal, ziet er vrij verouderd uit. Mensen waren totaal niet vriendelijk. Prijzen waren doenbaar, maar het gaf echt geen goed gevoel. Wij zijn uiteindeloijk voor het Hof Van Nazareth gegaan, maar aangezien daar geen overnachtingen mogelijk waren heb ik nog contact opgenomen met Aragon voor te vragen om daar een 10-tal kamers te huren (voor gasten die van ver moeten komen), want de kamers waren wel vrij goed in orde. Wel heb een heel droge mail terug gekregen dat ze hierin niks konden betekenen voor ons ... Voor mij was de kous daar af ! Ga gerust is kijken, maar dit is wat ik heb ondervonden. Succes met de keuze
Hey We hoouden daar elk jaar ons personeelsfeest en ik ben ook al naar een trouwfeest geweest. Er is wat weinig parking ( ligt plat in het centrum) maar wij hebben altijd goede ervaringen met de zaal en het eten gehad. Zaal is inderdaad wat aan de donkere kant maar dat kan mss wat veranderd worden met kaarsjes, of feestlichtjes? Hof van Beatrijs is ook erg mooi (ligt ook in die buurt).
Wij gaven ons huwelijksfeest in het Hof Van Aragon enkele weken geleden en het was... een droomfeest! Afin, zeg maar gerust een droomdag. Na al dat plannen en organiseren maanden vooraf, weet je toch maar nooit zeker hoe het uiteindelijk zal verlopen. Achteraf kunnen we zeggen dat werkelijk àlles is verlopen zoals we wilden. Voor de feestzaal hadden we eerlijk gezegd vooraf ook wat schrik want nadat we hadden gereserveerd, ontdekten we enkele negatieve ervaringen op deze en andere posts. Hoe het er vroeger was, weten we natuurlijk niet maar wij hadden er alleszins een heel goed feest. We kozen voor de buffetformule (incl dessertenbuffet en ijsroomtaart). Zowel qua kwaliteit als hoeveelheid was het eten ronduit uitmuntend en ook de bediening ging heel vlot. Voordeel met de meeste van hun formules is dat je vooraf exact weet wat het je gaat kosten, zonder nare verrassingen achteraf. Zelfs de huwelijkssuite was inbegrepen! We kozen deze zaal omdat het ideaal gelegen was tussen de vrienden uit Antwerpen en beide families uit de Kempen en Mechelen enerzijds, en omwille van de gemoedelijke uitstraling anderzijds. We bezichtigden ze voor het éérst nadat we in het hotel van het Hof Van Aragon hadden gelogeerd met een Bongobon. We moeten wel toegeven dat de zaal een wat stoffige indruk maakt als ze niet is opgesteld, dus ga ze best bekijken net voordat er een feest plaatsvindt. Enkele gasten vonden dat de muziek wat te luid stond, maar verder hoorden we niets dan goeds. Voor een huwelijksfeest van rond de 100 man raden we het dus zeker aan!