Terug naar overzicht
hey, Wij hebben zo is de limbo gespeelt, en de stoelendans. Eerlijk gezegd het is iets totaal anders op een huwelijk en ik heb me toen super geamuseerd. Zeker omdat iedereen in de stemming is om te feesten. Ambiance verzekerd!!! succes :-)
Ik denk dat je vooral moet inschatten in hoeverre je gasten daar in mee willen gaan ... georganiseerde spelletjes kunnen sfeer brengen, maar eveneens sfeer breken. Ik heb feesten meegemaakt waar men vol enthousiasme meegaat met het kousenband gebeuren ... maar tevens feesten waar de aanwezige gasten absoluut geen nood hadden aan 'opgeklopte' spelletjes.
Wij hadden geen spelletjes maar mijn collega's hadden wel een 'verrassing'. We moesten met onze voeten in een plastiek zwembadje gaan zitten, natuurlijk werd daar allerlei vetlapperij ingegooid en de centjes natuurlijk. Dit hadden wij niet georganiseerd maar was wel een leuk tussendoortje. Met 'ons voeten' werd gespeeld maar voor de rest werd er niemand lastig gevallen. Diegene die het leuk vonden stonden op de eerste rij te kijken, de andere bleven gewoon zitten. Misschien dat jullie vrienden zo ook wel iets gepland hebben??? Als je een goeie DJ hebt kan die er ook wel sfeer inbrengen hoor. groetjes, Carolina
Hey Debra, heb 'n héél documentje, maar... kan misschien beter mailen? Zal eerst proberen of ik het hier kan pasten, maar is wellicht te veel.... Wel in Engels, maar geen probleem wellicht? Hum... geprobeerd... hele lay out valt weg. Heb het even online gezwierd, op deze link kan je het bestandje vinden: http://annunaki.nl/trouwen/huwelijkstips/spelletjes-op-trouwfeest/
Wij hebben dat ook aan onze 'gasten' overgelaten. Zij moeten het dan ook leuk vinden en als ze het zelf organiseren, wil dan toch wel iets zeggen? Echte spelletjes waren er niet op ons feest. Wel moest ik een opdracht van mijn vrijgezellenavond opnieuw doen, nl. een aangepaste versie van 'Heb je even voor mij?' van Frans Bauer voor iedereen zingen, samen met mijn meiden van de vrijgezellenavond. Uiteraard konden de mannen dan niet achterblijven, dus die hebben dan 'Een vrijgezel' opnieuw gezongen.