Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigen van de suite

5-4-2010 9:35:42
Dag mede-bruidjes,

Onze uitnodigingen zullen de komende week klaar zijn! Klaar om ze dus rond te brengen, en de familie te gaan verzoeken!
Maar... op onze uitnodiging staat het uur van de kerk en van de feest vermeld. Niet van het gemeentehuis, omdat hier niet iedereen aanwezig moet zijn. Van de suite zouden we verwachten dat zij heel de dag met ons mee beleven. MAar op welke manier kunnen we dit vermelden?
Ik dacht aan een kaartje om tussen de uitnodiging bij te voegen? Maar hoe kan ik dit mooi vermelden? Msischien in rijmvorm?

Alle tips zijn welkom!

Ann
10/07/10

Ann
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 662

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik5-4-2010 10:17:12

Wij sturen naar de suite op voorhand een mailtje met de dagplanning. Normaal gezien is de suite je naaste familie en weten ze al maanden dat ze er de ganse dag bij verwacht worden.
Wij werken dus niet met extra kaartjes of tekstjes dus daar kan ik je niet helpen helaas.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-4-2010 10:55:52

Wij vermeldden hen dat ook mondeling!

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik5-4-2010 17:48:29

normaal zet je toch uur van gemeentehuis en kerk op uw uitnodigingen en de mensen die in suite lopen weten sowiezo da ze er de ganse tijd bij zijn en wie dat wil komen kijken doet dat aan gemeentehuis of kerk. waarom sta het uur van gemeentehuis er niet op?? Bij ons staat dat er wel op want er zijn mensen van mijn werk die komen kijken als ik buitenkom uit gemeentehuis

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik5-4-2010 18:36:19

Wij wilden dat uur er niet op, omdat wij in het gemeentehuis gewoon onder de familie willen zijn. En hier wordt het meestal zo gedaan. Het volk kan nog altijd aan de kerk komen kijken.

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik5-4-2010 22:28:34

bij ons staat het gemeentehuis er ook niet op, om dezelfde reden. De familie wordt op voorhand de dagplanning doorgegeven, waarschijnlijk mondeling. Ze zijn toch heel de dag vrij dus komt allemaal wel goed, maar uiteraard handig dat ze op voorhand weten waar ze verwacht worden:)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...