Terug naar overzicht
Wij sturen naar de suite op voorhand een mailtje met de dagplanning. Normaal gezien is de suite je naaste familie en weten ze al maanden dat ze er de ganse dag bij verwacht worden. Wij werken dus niet met extra kaartjes of tekstjes dus daar kan ik je niet helpen helaas.
Wij vermeldden hen dat ook mondeling!
normaal zet je toch uur van gemeentehuis en kerk op uw uitnodigingen en de mensen die in suite lopen weten sowiezo da ze er de ganse tijd bij zijn en wie dat wil komen kijken doet dat aan gemeentehuis of kerk. waarom sta het uur van gemeentehuis er niet op?? Bij ons staat dat er wel op want er zijn mensen van mijn werk die komen kijken als ik buitenkom uit gemeentehuis
Wij wilden dat uur er niet op, omdat wij in het gemeentehuis gewoon onder de familie willen zijn. En hier wordt het meestal zo gedaan. Het volk kan nog altijd aan de kerk komen kijken.
bij ons staat het gemeentehuis er ook niet op, om dezelfde reden. De familie wordt op voorhand de dagplanning doorgegeven, waarschijnlijk mondeling. Ze zijn toch heel de dag vrij dus komt allemaal wel goed, maar uiteraard handig dat ze op voorhand weten waar ze verwacht worden:) groetjes