Terug naar overzicht
Dag Joke, Ik ben 2 jaar geleden naar een huwelijksfeest in de Residentie mogen gaan en dat was echt af! Het eten was heerlijk, goede dj, prachtige zaal, uitstekende organisatie en service. Je gasten zullen alleszins niks te kort komen! Groetjes, Sara
Hey Wij zijn er 11 juli getrouwd! Het was echt af. Ik moet zeggen van mijn eigen trouwfeest dat het echt op en top in orde was, prachtige zaal, vriendelijke bediening en begeleiding, flexibele mensen, lekker eten, goede huisDJ, goed hotel, lekker ontbijt op bed ;-) Wij hadden een koud en warm buffet en wij zijn gaan proeven. We hadden 4 gerechten op het warm buffet en waren met 6 gaan proeven en hebben ervoor gezorgd dat toch de 4 gerechten gekozen werden zodat we ze allemaal een keer konden proeven. Het koud buffet werd gemaakt op 1 bord: allemaal kleine stukjes van het buffet. We hebben toen ook de huiswijn geproefd die zeker aan te raden was. Je mag zeker vragen een gerecht te vervangen of zeggen als iets je niet aanstaat, hebben we ook gedaan. Ik wens je allesinds een prachtig feest toe! Groetjes, Laura