Terug naar overzicht
Pas het probleem aanpakken, als het probleem zich stelt, denk ik dan! De kans bestaat altijd dat je ziek wordt, maar ja... Wat doe je daar aan?!
Mijn zus had de griep op haar trouw, ze voelde zich ellendig en had een knalrode neus. Gelukkig hadden ze met make-up haar neus volledig kunnen camoufleren en met pijn & koortswerende middeltjes (en iets dat ze van de dokter had gekregen tegen een loopneus, denk dat het echt een paardemiddel was) heeft ze haar dag goed doorstaan!
Ik denk dat je dan inderdaad een 'paardenmiddel' krijgt.Mijn ma heeft veel last van migraine en de dokter had haar ook verzekerd dat als ze het zou hebben op mijn trouwdag, ze een straffer middeltje zou krijgen (injectie waarschijnlijk). Een opstootje van medicatie dus.
Misschien ook al beginnen met een vitaminekuurtje? Voorkomen is altijd beter dan genezen, en mocht het zich dan toch voordoen, heeft de dokter idd wel een paardenmiddel voor je klaar!!
Ik ben ook enkele weken voor onze trouw met vitaminen begonnen, ik was ook zo bang om ziek te zijn met de trouw, zeker met dit koude weer. Al een geluk ben ik niet ziek geworden, ik had alleen de week voor de trouw een koortsblaas van 1 cm dik op mijn lip!! Een ziekte gespaard zeggen ze he
De dokters hebben inderdaad veel straffere medicatie voor in zo'n uitzonderlijke gevallen. Mijn schoonbroer is zelfstandige en kan het zich ook niet veroorloven om een week ofzo ziek te zijn, dus hij heeft al een tweetal keer heel straffe medicatie gekregen, zodat hij direct terug kon gaan werken. De dokter zei dat zij dat soms ook nemen, omdat ze zich vaak ook niet kunnen permitteren om lang ziek te zijn. Dus komt zeker in orde hoor!!! Ik heb hier ook al aangedacht ze, maar eigenlijk mag je er niet teveel mee in je hoofd zitten, ik ga dat ook proberen om rustig te blijven en aan niks slechts te denken haha! groetjes ellen!!
Ik ben de week ervoor naar de dokter geweest (gewoon voor een voorschriftje), maar heb haar de vraag gesteld wat er zou gebeuren moesten we ziek vallen, en zij wist mij te vertellen dat de dokter van wacht (huisartsenpraktijk) wel een 'paardenmiddel' zou geven moest het nodig zijn. Voor zo'n dag doen ze al eens iets extra.