Terug naar overzicht
Ik zou dan eerder gaan voor de huidskleurige kousen... Dat valt minder op en geeft alleen een schijn op je benen. Ikzelf droeg géén kousen! Midden in de zomer is het warm genoeg! Zeker met die lange rok.
Ik had huidkleurige kous.
Ik zou voor de huidskleurige gaan. Wit is minder mooi volgens mij!
Vicky, je trouwt midden in de zomer waarom zou je dan kousen dragen?? Je hebt al een lang kleed of lange rok aan of ja het kan ook zijn da het een kort kleed is en dan nog ik vind het persoonlijk niet mooi kousen en zeker geen witte; ik zou gaan voor zeker geen kousen
Dag Vicky, Ik begrijp je probleem, ik twijfel ook nog of ik er zou dragen of niet. Aan de ene zal het misschien te warm zijn, aan de andere kant heb ik wel veel minder vlug zere voeten als ik kousen draag, vandaar dat ik eerder geneigd ben er toch te dragen, kan ze nog altijd uitdoen hé als ik het toch te warm krijg! Ik zou wel voor huidskleur gaan.
Ik denk er hetzelfde over als Stefanie! Ik ga ook zeker starten met panty's aan (staat ook mooier op de fotoshoot), maar ik denk dat ik tegen het avondfeest die ook wel ga uit doen.
hey, Ik ben vorige zomer getrouwd op een stralende zomerdag met huidkleurige stay-ups. Zat vééél comfortabeler in mijn toch nog nieuwe schoenen. Ik heb weinig last gehad van mijn voeten en van die panty's. ik raad het dus iedereen aan. Je voeten zien sowieso af die dag : nieuwe schoenen, veel recht staan, dansen,... grtj!
Ik ga waarschijnlijk ook kousen dragen. Zoals al meermaals vernoemd, is het véél confortabeler voor je voeten want inderdaad, die krijgen het zwaar te verduren die dag. Ik ook voor huidskleurige stay-ups (volgens mij ook mooier dan witte), maar ik zou er graag vinden met een witte kanten boord aan. Dat is volgens mij mooier bij witte lingerie dan huidskleurig kant...