Terug naar overzicht
wij trouwen dan ook! nog totaal geen stress!! onze uitnodigingen zijn besteld. wou ze eind april opsturen! tijd genoeg dus.kzie nergens bruidsboeket staan? succes! groetjes, Inge
Idd, bruidsboeket! Ook nog een vraagje over ... Kiezen jullie dit zelf of laten jullie dit voor de man om te regelen? xxx
ik ben dit samen gaan kiezen met mijn venteke! maar ik trouw ook niet in het wit waardoor het voor hem moeilijk zou zijn om een mooi boeket te kiezen! ik ken hem
Ik denk dat je het meeste al hebt... Misschien is volgende niet van toepassing op jou maar ik zie nergens: Juwelen (behalve ringen) Visagiste en/of kapper Wij trouwen 1 week na jullie en willen de uitnodigingen volgende week of de week erna versturen. Normaal waren we dit weekend al met de familie begonnen maar toen we de uitnodigingen uit de verpakking namen zagen we dat de inkt van elke uitnodiging telkens op de achterkant van de vorige was gedrukt... :-( Dus mijn verloofde moet morgen opnieuw naar de drukker en dan krijgen we de nieuwe set hopelijk héél snel!
Nog 26-6'erkes!!! Mooie datum he :-) So far nog geen paniek hier! Komt allemaal wel in orde, ziet er goed uit bij jou! Succes!!
ja ik ga het zelf kiezen mijn boeket.. alles is een verrassing voor men vriend, dus des te groter de verrassing. Hij haalt het boeket dezelfde dag wel op weliswaar. xxx