Nu Online
Momenteel zijn er 469 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zijn we nog iets vergeten?

5-4-2010 14:37:47
Hey mede-bruidjes!
Onze huwelijksdag komt steeds dichterbij ... Nog iets minder dan 3 maanden en het is zover!
Natuurlijk krijg ik af en toe eens een paniekaanval en vraag ik mij af of ik niet vergeten ben.
Hier even een lijstje van dingen die ik al in orde heb:
- trouwjurk = OK besteld
- schoenen = OK
- kostuum man = OK besteld
- kapper = afspraak gemaakt
- DJ = OK
- Feestzaal + menu = OK
- Limo = OK
- Bruidsuiker = OK
- Fotograaf = OK
- Ringen = OK
- Uitnodigingen = reeds gedrukt, moeten nog afgegeven worden
- Menukaarten = nog niets rond gepland, nog over nadenken
- Schoenen man = aankopen als pak geleverd is
- Misboekjes = mis is nog in orde te maken + misboekjes ook!

Dit is in grote lijnen wat er reeds geregeld is of zal geregeld worden. Zijn we nog belangrijke dingen vergeten?
Alvast bedankt! xxx
PS: wanneer bezorgen jullie de uitnodigingen?

Els
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 360

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik5-4-2010 14:55:24

wij trouwen dan ook! nog totaal geen stress!!
onze uitnodigingen zijn besteld. wou ze eind april opsturen! tijd genoeg dus.
kzie nergens bruidsboeket staan?

succes!

groetjes,
Inge

Els
26-6-2010
 Meld misbruik5-4-2010 16:23:04

Idd, bruidsboeket!
Ook nog een vraagje over ... Kiezen jullie dit zelf of laten jullie dit voor de man om te regelen? xxx

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik5-4-2010 19:05:53

ik ben dit samen gaan kiezen met mijn venteke!
maar ik trouw ook niet in het wit waardoor het voor hem moeilijk zou zijn om een mooi boeket te kiezen! ik ken hem

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik5-4-2010 19:05:55

ik ben dit samen gaan kiezen met mijn venteke!
maar ik trouw ook niet in het wit waardoor het voor hem moeilijk zou zijn om een mooi boeket te kiezen! ik ken hem

Ellis
19-6-2010
 Meld misbruik5-4-2010 20:41:21

Ik denk dat je het meeste al hebt...

Misschien is volgende niet van toepassing op jou maar ik zie nergens:
Juwelen (behalve ringen)
Visagiste en/of kapper

Wij trouwen 1 week na jullie en willen de uitnodigingen volgende week of de week erna versturen.
Normaal waren we dit weekend al met de familie begonnen maar toen we de uitnodigingen uit de verpakking namen zagen we dat de inkt van elke uitnodiging telkens op de achterkant van de vorige was gedrukt... :-(
Dus mijn verloofde moet morgen opnieuw naar de drukker en dan krijgen we de nieuwe set hopelijk héél snel!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik6-4-2010 16:21:04

Nog 26-6'erkes!!! Mooie datum he :-) So far nog geen paniek hier! Komt allemaal wel in orde, ziet er goed uit bij jou!

Succes!!

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik6-4-2010 20:25:10

ja ik ga het zelf kiezen mijn boeket.. alles is een verrassing voor men vriend, dus des te groter de verrassing. Hij haalt het boeket dezelfde dag wel op weliswaar. xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...