Terug naar overzicht
Hey Elke, Als voorbereiding op onze openingsdans volgen we een basiscursus waarin we de basis van verschillende dansen leren. Wanneer we ons liedje gekozen hebben, gaan we privélessen volgen. Volgens mij doen ze dat in iedere dansschool.
wij gaan eerst een 'trouwpakket' dansles volgen samen dansen lukt bij ons ook niet zo goed maar op deze 6 lessen krijgen we de basis mee van slow en swing we gaan daarna zien of we niet onze dans zelf ineen kunnen steken, als het niet lukt, dan nemen we nog 1 privéles (want kost geld genoeg) om de openingsdans zelf ineen te steken voor de openingsdans zelf, welke liedjes horen jullie graag? is er een liedje die een speciale betekenis heeft voor jullie? Indien je niets vindt kan je bij het eerste contact met de dansschool misschien al vragen of ze iets voor jullie kunnen vinden. groetjes en succes
Beste Elke, Als je trouwens nog op zoek bent naar een dansschool om de dans te leren.. dan is het misschien zinvol om op deze website eens een kijkje te nemen: www.openingsdans.info. Wat betreft muzieknummers. Ik verzorg veel danslessen aan stellen die gaan trouwen: "a night like this", "don't know much" vind ik een leuke nummers of bijvoorbeeld "of stuck on you" Groeten van Marieke
Beste Sven & Elke, De toppers bij onze ervaring zijn o.a., - Du - My Special Prayer - Unchained Melody - A Whiter Shade Of Pale - Silence Is Golden Alvast een onvergetelijke dag gewenst. DJ-Luc