TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
10-7-2010
|
5-4-2010 18:34:44
Hey Kathleen,
Mijn trouwjurk is van Leijten!! Super mooi!! Het komt van Lilian Claes in Herentals. Toen ik daar ging passen, heb ik maat 44 aangehad. Maar ik durf niet met zekerheid zeggen of ze ze nog groter hebben. Misschien kan je eens gaan horen.
Veel succes!
Ann
10/07/10
|
|
Inge
26-6-2010
|
5-4-2010 19:02:58
bij Cermo in turhout hebben ze een hele afdeling in grotere maten!! weet wel niet of ze deze trouwjurk daar hebben. Je kan ze altijd even contacteren! www.cermo.be succes!
Groetjes, Inge
|
|
kristel
20-10-2010
|
5-4-2010 19:10:12
he kathleen neem de foto van je jurk dat je wenst en gan langs bij aziexport zei maken je jurk op maat , de exacte afmetingen worden allemaal opgenomen.
mijn jruk ergens anders kost een 1500-2000 euro , zelf betaal ik bij hen 549 euro, is van degelijke kwaliteit , taftzijde, ze maken je jurk in de kleur dat jij wilt met de accenten dat je wilt, ze hebben boekje met lapjes stof van elke soort en kleur .
maar ga naar hun website maak een afpsraak , neem de foto mee van je jurk en derest wordt verwezenlijkt.
tis niet omdat je minder betaald bij hen dat je jurk geen goede kwaliteit zal zijn,
ze hebben zeer goede reacties in hun gastenboek en ken er genoeg die daar hun jruk besteld hebben zo ik ook voor onze trouw, heb eergisteren de eerste fotos gehad van men jurk op paspop, ze ziet er prachtig uit eind deze maand mag ik gaan passen
|
|
Katrien
15-5-2010
|
5-4-2010 19:20:11
Hoi Heb enkele kleedjes van Leijten gepast en vond dat ze nogal groot uitvielen. Heb normaal maat 38 en die kleedjes waren echt te groot in die maat. Zeker eens proberen dus. Ik heb uiteindelijk voor een kleedje van Benjamin Roberts gekozen en ook maat 38 besteld en uiteindelijk is het nog smaller gemaakt vanboven. In Genk bij Lieben hebben ze ook kleedjes in grotere maten. Je gaat zeker iets vinden. Ook in de Nederlandse winkels hebben ze dikwijls grotere maten!
Veel succes ermee!
Katrien
|
|
Kathleen
8-9-2010
|
5-4-2010 19:23:06
Hallo allemaal,
Bedankt alvast voor de reacties. Morgen gaan we al eens een eerste keer kijken. Hopelijk vinden we snel iets.
Groetjes
Kathleen
|
|
Annelies
2-10-2010
|
6-4-2010 7:47:10
Hey Kathleen,
Ikzelf heb 44/46 en heb zonder problemen een kleed gevonden. Zeker keuze genoeg!
|
|
Sylvie
11-9-2010
|
6-4-2010 11:13:02
Ik heb ook een grote maat en heb mijn trouwkleed bij Claire de Femmes in Braine l'Alleud gevonden. Ik kon ze ook direct passen in mijn maat wat niet overal kon. Ze hebben wel geen bekende merken maar ik vond er toch heel veel kleedjes heel mooi. Kijk maar eens op hun website www.clairdefemmes.be, de prijzen staan er direct bij.
|
|
Kathleen
8-9-2010
|
8-4-2010 11:17:24
ik heb mijn kleedje gevonden
We waren eerst naar Harry in Aarschot geweest op aanraden van mijn schoonzus.Maar daar zet ik nooit nog ne voet binnen. Die vrouw drong zich echt op. Dan zijn we in Genk naar Lieben geweest. Daar voelde ik mij direct op mijn gemak. Ik heb daar enkele kleedjes gepast. Het is uiteindelijk eentje uit de collectie van Leijten geworden. Binnen een maandje zou het er al zijn. Kan amper wachten tot ik het opnieuw kan passen.
Groetjes Kathleen
|
|
Ann
|
15-4-2010 17:04:08
Hallo,
Bij couture ann in aalst hebben ze ook leijten en weet dat die op maat werken , dus zelfs tot maat 54 zoals mijn schoonmoeder.
vriendelijke mevrouw die heel goed helpt
veel succes
|
|
cynthia
12-6-2010
|
24-4-2010 19:51:53
Hallo , ik heb ook een trouwjurk van leijten , ik ga bij Elena couture in deinze , zij heeft veel van leijten en mijn jurk wordt op maat gemaakt , dus ik denk geen probleem voor jou hoor . Hele goede service daar trouwens , en lekker veel tijd om rustig rond te kijken , niets opdringerigs en je mag passen zoveel je wil . Succes hé .
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|