Terug naar overzicht
ik zou het er gewoon bij vermelden dus onder jullie uitnodiging dat tevens ook jullie zoontje wordt gedoopt mooie trouwdatum is de verjaardag van men oudste dochter
thxs
Op de kaart twee ringen die in elkaar verstrengeld zijn en in het midden een fotooke van uw zoontje. Wij gaan onze tweeling ook laten dopen tijdens de huwelijksmis maar niet iedereen (eigenlijk alleen een heel bescheiden groepje) is daar van op de hoogte. Na de ondertekening van het huwelijksregister zeg ik dat zelf aan de mensen in de kerk. Moest je trouwens een voorbeeld hebben van een misboekje, het is altijd welkom. Ben nu met het onze bezig maar zit even vast
Hoiwij trouwen op 7 augustus en dopen ons dochtertje op hetzelfde moment, maar gaan dat niet op de uitnodigingen vermelden. Het lijkt me dat er dan gewoon te veel op die uitnodiging zal staan. De mensen zullen het wel zien. Wij zullen normaal gezien wel eerst dopen en dan trouwen, voor als ze tegen het einde van de viering wat lastig wordt van het lange stilzitten... Hier ook, moesten jullie al een misboekje hebben, altijd welkom! Ik heb al heel wat teksten, maar nog totaal geen lijn in ons boekje. Mailen mag naar aanstaandbruidje@gmail.com Dankjewel! Tine07/08/2010
Hallo, Wij laten ook ons dochtertje dopen op onze trouw. Je moet op google eens zoeken achter troopje (trouw-doop) dan vind je wel wat tekstjes en voorbeelden. Mijn boekje is al helemaal af en gelukkig goedgekeurd van de pastoor. Bij ons is het een echte speciale dag, we huwen op mijn vriend zijn verjaardag wat tevens onze tweede dochters verjaardag is. En onze oudste zoon is op 21 oktober 2006 gedoopt. Dus het is allemaal in dezelfde periode Anneleen 23-10-2010