Terug naar overzicht
Ik vond die beurs wel de moeite, maar het zijn natuurlijk wel grotendeels mensen uit het Antwerpse, dus je moet wel zelf ook ergens in het Antwerpse trouwen, wil je er wat ideetjes opdoen (fotografen,...). Ik vond die beurs meer de moeite dan die in de Expo in Antwerpen. Ik dacht dat het 10 euro inkom was, ga je met twee (trouwend koppel), dan mag de mama gratis mee binnen!groetjes,Elstip: ga eens kijken op de site van de nekkerhal, klik door op de trouwbeurs en je krijgt meer info!
Wij zijn dit jaar ook naar de beurs in Antwerp Expo geweest. We waren op een half uur terug buiten. Kvond het heel duur voor wat het was. Inderdaad 10 euro per persoon. Voor één zaaltje met eigenlijk allemaal bedrijven die ik al kende.Bijna alle standhouders die er staan, vind je ook gewoon op internet terug. Ik denk dat elke beurs zowat hetzelfde eruit ziet. Das met de bouwbeurzen toch ook zo...Dus voor ons sloeg het tegen. Ik vond de sfeer nog wel leuk om eens mee te maken, maar mijn vriend verveelde zich stierlijk.