Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelthema: muziekinstrumenten?

6-4-2010 13:12:37
Hallo,

heb jullie mening even nodig:
mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen in een harmonie en bespelen zelf verschillende instrumenten.
We hebben het idee om elke tafel een instrumentennaam/groep te geven.
Mijn vriend vindt het allemaal wat voor de hand liggend en weinig origineel.
Wat denken jullie van het idee? Of zou je een ander thema kiezen? Zoja, wat?

Bedankt alvast voor je reactie!

Melissa
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 991

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik6-4-2010 13:20:36

ik heb dit alleszins nog nooit gehoord en vind het wel leuk, past ook bij jullie
je kan vb een tafel noemen naar een cello, een viool, een piano, een trompet, een dwarsfluit en dan de mensen bij het binnengeven een kleine cello, viool ... geven (een afbeelding geprint op karton ofzo) en dan vragen om de muziek te volgen
als ze dan naar de tafel moeten laat je een stukje viool hore, een stukje cello, een stukje piano

lijkt me echt wel leuk

Erika
2-7-2010
 Meld misbruik6-4-2010 17:55:55

Ik vind het heel leuk. Ben trouwens een tijdje geleden mooie naamkaartjes tegengekomen op internet met instrumenten erop. Je kan leuke dingen doen met dat thema.

Nu, mijn vriend en ik zijn beide muzikant van beroep en wij hebben wel specifiek gekozen om dit thema niet te nemen, te voor de hand liggend inderdaad. Maar als het enkel een gezamenlijke hobby is, zou ik het misschien ook wel kiezen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...