Terug naar overzicht
Hebben jullie geen c&a in de buurt. daar hebben ze heel mooie en goedkope kleding.
Ik ben al naar 3 C&A's geweest!! in de ene (een heel grote in een shoppingscentrum) heb ik voor de allerkleinste een heel tof ensemble gevonden en dat hadden ze ook voor het jongetje van 5 jaar maar niet meer in zijn maat en helemaal geen broeken meer. Omdat dat uit de collectie van de communiekleren kwam en alles al uitverkocht was... daarom dat ik nu een beetje panikeer. De rest van de collectie vind ik niet echt geschikt om mee in de suite te lopen.
Hoi, Wij zijn in de prémaman geweest voor de bruidskindjes 2 meisjes eentje van 6 en eentje van 10. Zij zijn gekleed voor 136 euro samen, in zo'n tenueke dat wel fel bij elkaar past, maar toch verschillend is, de ene heeft een kleedje en de ander zo'n piratenbroekje met hetzelfde topje en vestje op. mss ben je hier iets mee. xxxxx Liesbeth
En mocht je ook dààr niets vinden, kijk dan eens op www.humpiedump.nl Goedkoop, mooi en je kan via internet bestellen. Op tijd geleverd. Heb er alleen maar lof over !
he Fredie, Ik was al eens gaan kijken op humpiedump.nl en ze hebben heel mooie spulletjes maar voor jongetjes hebben ze enkel kostuums en dat vind ik veel te plechtig. ik zoek gewoon een wit hemd, een licht bruine broek 3/4de en een soort hesje in dezelfde kleur. ik zou ze dan nog een soort pet kopen (liefst in dezelfde kleur als de rest) En die combinatie vind ik gewoon niet.
csk en mexx hebben onze bruidskindjes gekleed
wij gaan met ons bruidskindje naar prémaman , mooie kleren waar ze zich goed in voelt en daarna nog kan dragen... groetjes