TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Dorothea
10-9-2010
|
6-4-2010 19:04:30
Je kan ook eens langsgaan bij de La Sposa Outlet in Beveren-Leie :)
|
|
nele
26-6-2010
|
6-4-2010 19:08:12
ik ben naar een stikster getrokken en zij zal mijn eigen ontwerp uitwerken
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
6-4-2010 20:07:26
hey Klaartje,
Bij boetiek Maya in Hemiksem kan dat denk ik wel maar je kan dan gewoon niet meer kiezen uit alle kleedjes, er zijn er namelijk enkele bij met 7maanden levertermijn. Gaat in zowat alle winkels zo zijn denk ik. Zij is echt goed en retouches gaan snel en ook goed gedaan, wij hebben er allebei ons kleed van!
Groetjes
|
|
kim
26-6-2010
|
6-4-2010 21:39:25
hallo,
ik trouw in juni,ben 3w geleden naar ziri in merksem geweest, die verkopen en verhuren, heb mijn kleed gehuurd, dat is mischien een optie?
even mooi en een pak goedkoper,en niemand weet trouwens dat je huurt,een trouwkleed verdwijnt normaal gezien toch de kast in na de grote dag en daar hangt het dan...ik geef liever extra uit aan mijn feest :)
|
|
Reinhilda
|
6-4-2010 22:02:39
Beste Klaartje,
Ik ben wel niet van Vlaanderen, maar ik het nog een 30-tal jurkjes van een goed Belgisch modehuis welke ik graag zou verkopen voor 350 €. Het zijn kleine maatjes 36- 38
Je mag altijd komen kijken en passen. Je moet niet panikeren. Je gaat stralen in augustus in een hele mooie jurk.
Laat mij maar even een mailtje : reinhilda@deblauwvoet.be
|
|
Kim
21-8-2010
|
7-4-2010 8:19:59
Hoi,
Wij trouwen op 21 augustus en heb mijn jurk vorige week donderdag besteld bij Pierre Yves te Aalst. Ze hebben me verzekerd dat mijn jurk op tijd gaat zijn en dat ze ze dan nog gaan aanpassen op maat. De meeste winkels zeggen dat je te laat bent, maar uiteindelijk bellen ze naar de fabrikant en dat komt allemaal in orde. Bij E&R in beverlo (winkel van van kets) kon ik ook nog bestellen.
Groetjes en veel succes
Kim
|
|
Brenda
22-5-2010
|
7-4-2010 9:43:45
Hallo,
Pierre-Yves heeft ook een Outlet-winkel in Deinze, daar is het zeker geen probleem!
Succes!!!
Groetjes,
Brenda.
|
|
julie
|
7-4-2010 13:03:31
hallo, Ik heb een jurk via het internet gekocht en ik ben er echt heel tevreden over. De jurk is precies op mijn maat gemaakt en was binnen de drie weken bij mij thuis geleverd. Misschien kan je daar eens een kijkje nemen? www.luminouselegance.com Veel succes
Julie
|
|
sally
|
7-4-2010 22:15:32
Hallo
Bekijk eens de website www.aziexport.be
Zij maken jurken op maat, en duurt het slechts 10weken.
Zij verkopen jurken voor 299eur tot 599eur.
Ik heb mijn trouwjurk daar gekocht en ben heel tevreden.
Veel succes
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|