Terug naar overzicht
Idem hier!! Mijn kleedje is 30/09 besteld en er is een levertermijn van 7 maanden. Dus ten vroegste op het einde van deze maand zal ik het opnieuw kunnen gaan passen. Ik ben wel nog eens in de winkel gaan kijken naar het pasmodel, maar da's toch niet hetzelfde he... Allez, nog veel geduld gewenst! Dat van mij is bijna op, maar we kunnen het ;-)! Groetjes, Wendy
hej Chantal, bij mij is het van eind december geleden en moet nog wachten tot 15 mei! ik ben toch ook ferm aan het uitkijken naar die dag, om dan alles samen (met lingerie, schoenen, juwelen) te zien. bij mij dus nog 5 weken, maar zullen samen aftellen! groetjes eva
Ik heb mijn kleed in november besteld, en mag het 10 mei gaan passen. Ik kijk er echt naar uit. Je kan het inderdaad zien in de winkel of in boekjes, maar ik wil het gewoon weer aantrekken!!!
heb het mijne besteld in november en mag pas AUGUSTUS gaan voor mijn eerste pas...zooooo lang nog. Toen ik met mijn ma voor suite-kledij ging zien had ik gehoopt het pasmodel nog eens te kunnen bekijken en voelen, maar zelfs dat was weg...idee/gevoel van de twijfels en dat het beeld verdwijnt ken ik dus ook zeer goed...nog 135 dagen aftellen tot m'n eerste pas
@Wendy: Ja die levertermijn is echt wel lang, hier vantzelfde ;-) tbegint echt zwaar te worden ze pfff maar idd we kunnen het nog even volhouden é, we wachten nu al zo lang :-) ! Groetjes x
@Wendy: Ja die levertermijn is echt wel lang, hier vantzelfde ;-) tbegint echt zwaar te worden ze pfff maar idd we kunnen het nog even volhouden é, we wachten nu al zo lang :-) !
@Eva: Het is echt de dagen aftellen é nu :-) streepjes zetten op de kalender haha...idd we zullen samen aftellen...tis nie lang meer wss zijn die weken zo gepasseerd maar nu voelt dit nog niet zo aan ;-) Groetjes!x
@Nathalie: Idd das niet hetzelfde of je da zelf kan aantrekken en je er zelf mee ziet é...pfffff da wachten é tis echt zwaar :-) maar het einde is in zicht! Groetjes x
@Tinne: Hier vantzelfde meid, m'n pasmodel was ook weg toen ik ging zien voor suite met m'n mama en zus en vrienden...toen was het echt van pffffff nu zie ik het nog niet eens terug ook! Blijkbaar was het juist naar de nieuwkuis...moet altijd lukken natuurlijk! Tis ff heel hard op de tandjes bijten é...hopelijk gaan de dagen voor ons allebei heel snel ;-) Groetjes!x