Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 114 dagen op onze teller

6-4-2010 20:20:15
met nog 114 dagen op de teller, begint het stilaan de naderen.
het meeste is in orde, enkel het menu moet nog samengesteld worden, de versiering van de kerk, kostum van mijn aanstaande, huwelijkskaars en nog wat details.
Het belangrijkste, ja.. de afspraak met de pastoor, deze is nog steeds niet geweest. Ik zou na de paasvakantie nog eens moeten bellen, en hoop dat alles in orde zal zijn. Moet ik me hieromtrent nu zorgen maken?
Men uitnodigingen verstuur ik volgende week normaal, als de drukker goed op schema werkt. En nu heb ik gisteren toch wel nie gemerkt dat de verkeerde getuige vermeld staat op de verletbriefjes van de gemeente voor familie :s. Nu moet ik daar ook nog voor rondbellen enzo. Jawadde,... er komt toch super veel bij kijken, ...
xxxxx

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 344

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik6-4-2010 20:30:55

hangt ervan af waar je woont,
bij ons is het namelijk verplicht eerst huwelijkscatechese (een paar avonden) te volgen voor je kan trouwen in de kerk. Maar blijkbaar is dat niet overal zo, toch eens navragen! Denk sowieso dat het wel tijd wordt om samen te zitten met hem voor de viering te overlopen en eventueel samen teksten te zoeken.

succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...