Terug naar overzicht
Als ze lastig doet zou ik haar vertellen dat ze dan zal ontbreken op de foto's van de suite... Het maakt op zich ook niet veel uit of dat nu traditie en gewoonte is of niet, als jij dat zo wil, dan zal het zo gebeuren hè! :) groetjes, Karolien
Dat vind ik maar een rare reactie van haar hoor... Ik zou toch denken dat een moeder van in het begin bij de grote dag van haar zoon wil zijn? Als iedereen dan naar jou thuis gaat komen en zij niet, komt het precies over dat het niet echt met haar goesting is en ik vind het een beetje respectloos tegenover jullie... Kan jou vriend is niet met haar praten en zeggen dat ze van in het begin wordt verwacht? Alvast veel succes
ja, mijn vriend gaat nog eens met haar praten en zeggen dat ze er gewoon moet zijn ... bedankt voor de bemoedigende berichtjes !
ik kan ook moeilijk geloven dat ze twee uur bij de kapper gaat zitten zou het haar gewoon nog eens vragen, zeggen dat jullie dat zo willen en dan ook de foto's van de suite gaan nemen enzo
Ja schoonmoeders. Je bent niet alleen. Wij hadden gevraagd dat iedereen ten laatste om 11u bij ons was. Schoonmoeder, schoonzus en schoonbroer niet hoor. Iets voor 12 kwamen ze eraan. Sorry, maar afspraken zijn er voor iets! Het gedeelte dat wij een glaasje champagne dronken en hij mijn boeket aan de deur kwam afgeven enzo was al gepasseerd. Op de foto's zagen ze dit; hey, dat hebben wij niet gezien?!?; ja sech, komt dan op tijd hé. Om 12u15 moesten we vertrekken. Wij hadden dan nog geen 'vroeg' uur. probeer het haar toch nog eens duidelijk maken? Zeg dat ze dan niet op de foto staat. groetjes, Carolina