TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ANNELIES
21-5-2010
|
6-4-2010 22:57:16
Normaal dans je eerst met je vader en dan met je schoonvader. Wij gaan dit niet doen, onze openingsdans wordt gespeeld door een covergroepje, daarna spelen ze nog enkele nummers en dan neemt de dj het over en begint het eigenlijke dansfeest.
Groetjes
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
6-4-2010 23:54:34
hey, wij gaan niet vermenigvuldigen. Gewoon eerst openingsdans en dan een leuk nummer om iedereen op de dansvloer te kijken. Bij vermenigvuldigen voelen we ons niet zo goed.
Normaal is t eerst met je vader, dan haalt die je moeder en haalt jouw moeder je vader en kiezen jullie dan met wie jullie dansen.
groetjes!
|
|
Fredie
26-6-2010
|
7-4-2010 10:18:18
Wij vliegen er direct in na de openingsdans !
|
|
Véronique
31-7-2009
|
7-4-2010 11:28:33
Wij hebben wel vermenigvuldigd. Ik denk dat vooral m'n papa en mijn man z'n mama dat heel erg waardeerden. Je zag gewoon aan hun gezichten dat ze straalden. En trouwens, wanneer dans je anders met je ouders? Dat hoorde er voor ons gewoon bij! Dan heb je ook eventjes je papa 'voor jezelf' om eens te vragen wat ze van de dag vonden en zo.
Ja, ik zou het zo over doen!
|
|
monica
22-5-2010
|
7-4-2010 12:32:58
Ik ga akkoord met Veronique.. wij hadden gisteren onze DJ opnieuw op bezoek voor nog wat regelingen te treffen en ik vroeg hem dus tzelfde; Hij zij dat ouders en schoonouders dat echt wel apprecieren als ze ten dans worden gevraagd. Daarnaast leek het hem ook vaak al heel erg moeilijk om na een emotionele en langzame(re) openingsdans ineens iedereen op de dansvloer te krijgen en volop te feesten. De meeste mensen voelen zich nog niet echt klaar om er direct in te vliegen, de drempel is wat groot en bovendien vragen ze zich toch af: moeten eerst de ouders niet naar voor? Natuurlijk, mijn ouders betalen mijn deel van het huwelijk en als een blijk van respect en dank vind ik dat ze tenminste ook even in de kijker mogen staan..Uiteraard is dit niet overal het geval, dus doe waar je jezelf tbeste bij voelt, maar je kan altijd eens polsen bij de ouders he!
|
|
sofie
7-5-2010
|
7-4-2010 14:39:22
oke, bedankt allemaal voor de reacties nu weet ik toch al wat meer;
groetjes
|
|
joke
1-8-2009
|
8-4-2010 13:13:24
hey!
wij hebben onze tweede dans met vader (ikke) en moeder (mijn man) gedanst. in de helft van het liedje heeft de dj de andere gasten op de dansvloer gevraagd. zo stond ineens heel veel volk te dansen en het is niet meer stilgevallen. een echte aanrader!!
|
|
Luc
|
9-4-2010 17:16:46
Beste Sofie & Danny,
Het is evident dat je gaat vermenigvuldigen.
U Sofie gaat naar uw vader, Danny gaat naar zijn moeder.
Daarna gaat u Sofie naar uw broer en Danny naar zijn zus indien jullie broers of zussen hebben.
Uw vader Sofie gaat naar de moeder van Danny, Danny zijn moeder gaat naar de vader van Sofie.
En zo verder naar de naaste familie ...
Alvast een onvergetelijke dag gewenst.
DJ-Luc
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|