TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
7-4-2010 11:17:15
Ik doe normaal ook bijna nooit make-up op, maar voor mijn trouwdag had ik er wel op. Héél subtiel en naturel, maar toch zijn de oneffenheden weggewerkt. Je 'glimt' ook minder op foto's. Dus ik ben voorstander om het wel te doen.
|
|
Ilse
10-4-2010
|
7-4-2010 11:25:06
Ik gebruik ook nooit make-up, maar ga het komende zaterdag toch doen.. Ik heb ook een bleke huid met wat sproetjes, en ga me heel naturel laten opmaken... Zo gebruikt ze een hele lichte poeder en een lichtbruine mascara, wat al niet te erg opvalt, maar toch komen m'n ogen er beter door uit en die dag mag dat wel eens! Bovendien gebruikt ze minerale make-up, waardoor je huid kan ademen, en dat heb ik wel graag, want een laag op m'n gezicht waardoor het niet kan ademen zou ik echt niet willen..
|
|
annelies
18-9-2010
|
7-4-2010 12:43:48
Hier nog een heel bleek bruidje. Zaterdag is net onze burgerlijke trouw geweest en ook voor die gelegenheid heb ik me laten opmaken. En moet zeggen dat ik zelf verrast ben over hoe stralend ik eruit zag op de foto's. Normaal vind ik van mezelf dat ik helemaal niet plak op papier, maar de foto's zijn echt schitterend. Dat heeft zeker ook met de make-up te maken. Ik zou het dus zeker aanraden. En als je er niet helemaal gerust in bent, op voorhand eens een proef make-up laten doen. En het is ook superleuk om zo eens volledig opgemaakt te worden.
|
|
Eva
10-7-2010
|
7-4-2010 13:16:48
ik zou het zeker aanraden, in het dagelijkse leven draag ik ook bijna nooit make-up, maar voor een avondje stappen altijd
voor mijn trouw dus ook natuurlijk
je ziet er ook beter uit op de foto's, de oneffenheden zijn weggewerkt, je huid is matter, waardoor het niet glimt op de foto
ik zou het zeker aanraden, maar laat je dan wel heel naturel opmaken.
|
|
Maaike
14-8-2010
|
8-4-2010 17:13:50
Een vriendin die twee jaar geleden ongeveer getrouwd is droeg geen make-up.
Toen ze dat vertelde (maanden na de trouw)verschoten we, want we hadden dat helemaal niet opgemerkt dat ze dat niet droeg. Dus puur natuur kan zeker ook mooi zijn!!
|
|
Melissa
|
20-4-2010 11:43:30
hey, ik als visagiste zou aanraden niet te veel te gebruiken op je trouwdag, maar enkel je natuurlijke schoonheid te benadrukken en ervoor te zorgen dat alles ook mooi kan opblijven, dikwijls is gewoon wat poeder en een mascara voldoende dit is compleet persoonlijk doe waar je je goed bij voelt!
|
|
Mariska
11-10-2008
|
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|