Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag nog exact een maand!

7-4-2010 11:47:01
Amai amai, vandaag is het exact een maand van onze trouwdatum.
Het was precies gisteren dat mijn ventje mij ten huwelijk heeft gevraagd maar het is toch al 1.5jaar geleden.
Wat vliegt de tijd toch!!!

Maar veel stress is er nog niet, ik heb alles goed voorbereid en moet nu nog enkele kleine zaakjes afhandelen...

Vele groetjes

Dominique

dominique
7-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1095

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik7-4-2010 15:12:25

Hey,

Ik voel exact hetzelfde zals jij ...
Als ik naar mijn tellertje kijk staat die nu op 23 dagen. Het is de laatste 100 dagen zo snel gegaan !!!!!!!

Stress langs deze kant ook nog absoluut niet hoor. Alles in orde en rustig afwachten.
Vandaag proef make-up en kapsel laten doen en dat ziet er heel goed uit.
Nog kleedje gaan afhalen en een paar kleine prulletjes regelen.
Verder zijn we er klaar voor !

Laat mei (en het hopelijk goede weer) maar dus maar komen

TINA

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik7-4-2010 16:34:48

hallo,
Ik trouw een weekje na jou en ik heb ook het gevoel dat de tijd voorbij gevlogen is! Hier is ook alles zo goed als in orde. Alleen nog de last-minute dingen. We zullen allemaal een kaarsje branden voor prachtig weer!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...