Terug naar overzicht
Met een feest niet maar ik heb er al wel op het terras gezeten als er een feest bezig was. Sorry maar ik vond dat maar niks. Je feest is toch een persoonlijke aangelegenheid die je wil delen met je familie en vrienden. Eerst kan je al langs een (vol) terras passeren, iedereen die je begaapt. Als het warm weer is staat de deur open waardoor er vreemden mee zitten binnen te loeren. Diegene die buiten een sigaretje gaan roken, staan ook helemaal niet op hun gemak... Van een feest weet ik het niet, maar als je er gewoon iets gaat eten is de bediening soms beneden alle peil, echt triestig soms. (1 voorbeeldje: een warme zomeravond, om 20u30 aangekomen, pas om 21u20!!! komt er iemand langs, we vragen om iets te eten; sorry, de keuken is 5 minuten dicht. Ja sech, eerst ons meer dan 3 kwartier laten zitten?!?) Ik zou't niet durven riskeren om mijn feest daar te geven. Het is eigenlijk wel jammer, het is wel een schoon locatie (behalve de dikke ratten in de gracht). Ik denk dat dit zaaltje meer voor communiefeesten enzo wordt gekozen (omv de speeltuin ). groetjes, Carolina
Wij zijn er ook gaan horen voor ons trouwfeest. Maar voor ons was de zaal te klein... Jammer, want ik vond het daar wel knap. Zeker voor in de zomer, receptie of het aperitieven kan daar buiten gebeuren... heel mooi trouwens buiten! Wij waren met 170 personen, allemaal eten. En ik dacht dat het daar maar max voor 100 personen was.... Groetjes Ann