Terug naar overzicht
dat is een prachtige zaal! we zijn daar al eens naar een geboortefeest geweest is inderdaad een unieke en speciale locatie tips kan ik je helaas niet geven!
Bedankt voor je reactie! we hebben niet lang getwijfeld ondanks het feit dat bijna al onze genodigden afkomstig zijn uit Antwerpen en we dus wel een eindje moeten rijden. Maar dat hebben we er graag voor over, de afstand doet er niet echt toe voor ons!
Fantastisch! bedankt voor de reactie! Welke fotograaf was dit? misschien kan ik een aantal van zijn foto's bekijken want we hebben enkel de zaal vastgelegd omdat ik denk dat de rest nog wel even kan wachten! Wij hebben 150 gasten voor het diner en later op de avond komen er nog een 80tal gasten voor het dansfeest dus ik denk dat de zaal dan mooi gevuld zal zijn want ze is inderdaad wel groot hoor!
Hallo, succes verzekerd hoor! Wij zijn op 20.06.2009 getrouwd en hebben ons feest in het Koloniënpaleis gegeven. Het was echt af! Het eten was super (wij hadden bediening aan tafel). De hapjes waren zeer lekker en de bediening was zeer correct. Wij hadden ook een aantal zalen bezocht, maar wij zijn uiteindelijk heel blij dat we voor het Koloniënpaleis gekozen hadden. Foto's kan je zien op carolienenkristof.onzetrouwpagina.com Spijtig dat het allemaal voorbij is, maar wij hadden echt een droomhuwelijk, mede dankzij de locatie! Caro
Hey Carolien! Het ziet er echt fantastisch uit! ik begin al helemaal weg te dromen! Wat ik vooral leuk vind is dat je het helemaal kan aankleden naar eigen smaak! vooral je bloemenkeuze is echt heel mooi gedaan! ik kan al bijna niet meer wachten! groetjes Nathalie
Gezien wij ook nog twijfelden over het koloniëpaleis nam ik ook een kijkje op je pagina Carolien, mooi huwelijk trouwens. Wel toeval dat ik van je man nog les heb gekregen op de KUL, met mijn complimenten trouwens want hij deed het een stuk beter dan de Prof! Groetjes, Shari