Terug naar overzicht
wij laten onze ringen maken bij een hobby goudsmid... een pak goedkoper!
En hoeveel is duur?
Hey Natasja, juwelen kunnen inderdaad duur zijn, afhankelijk van wat je wil. Van wat ik hier al op het forum gelezen heb, zijn er ringen in alle prijscategorieën te vinden. 'Duur' is voor iedereen anders vermoed ik. Waar ben je gaan kijken en wat hebben jullie gezien? Persoonlijk vind ik dat de ringen en de foto's de enige 'tastbare' herinneringen aan de trouw zijn, dus daar hebben we zeker niet op bespaard. Ik was ongeloofelijk blij met mijn verlovingsring en kan niet wachten om mijn trouwringen erbij te dragen. Iedereen moet iets kiezen waar ze zich goed bij voelen, ook financieel, maar de trouwringen ga je normaal de rest van je leven dragen Succes met het kiezen!
laat een ring tattoo zetten das ook voor uw leven en een pak goedkoper
waar ben je gaan kijken? als je echt een witgouden, geelgouden of roodgouden trouwring wil kan ik je Fede di oro echt aanprijzen, wij zijn onze ringen daar gaan kopen, wat verder rijden maar ze hebben veel keuze en de prijs valt daar in vergelijking met andere juweliers goed mee... Je kan er ook kiezen voor een steentje minder, minder breed of dik, wat ook al heel wat scheelt in prijs... groetjes!
Hallokes, Ik kan je maar één adres geven FDO het is mss een eindje rijden maar zeker de moeite waard! Zou dan wel nie te lang meer wachten .... Gwen
Yves Vanschoenwinkel, begint van 700 € per paar en is altijd handwerk wij zijn supper tevreden van zijn werk Katty
wij vonden Fede di Oro net een fabriek. er is zo veel volk, je gaat zitten, ze laten alle ringen zien en wachten echt tot je bestelt om dan weer het volgende koppel te helpen. wij hebben mooie ringen gezien van Mémoire, ook niet goedkoop maar laten die nu gelijkaardig maken. veel goedkoper! een goeie juwelier in Antwerpen is ook Vera Van der Heyden in Aartselaar. ze maakt zelf creaties en is heel eerlijk. want qua stenen kunnen ze je als niet-kenner alles in je nek draaien. Lizi
hoikes allemaal wij zijn hier bij ons is klein juwelierke gaan kijken omdat ze goei klanten zijn dachten wij daar ook maar eens te gaan kijken maar omdat ze niet zoveel in huis heeft moet zij die ook bestellen daarmee ze dan uiteindelijk zo duur zijn mijn ring zou op 950 € komen en mijn ventje 100€minder ik vind dat persoonlijk veel geld ik weet dat er mensen zijn die daar meer aan geven maar ieder kijkt in zijn eigen portomonee maar er zijn klanten die ons ook al wat adressen gegeven hebben van in antwerpen dus zullen we op onze vrije dag en de kids naar school zijn eens een uitstap doen naar antwerpen en na het kiezen een goe terraske doen toch bedankt om jullie reactie x natasja
kijk eens op de site van amici!je hebt ook een groot verschil in materialen! goud,zilver, staal, ... en titanium (is volgens mij goedkoopst! al vanaf 20euro!) veel succes met het afsurfen van het net!!
Wij zijn vandaag ook voor ringen gaan kijken bij Mozaïek in Leuven. Ik wilde graag een ring van Nico Taeymans, vandaar. Aangezien mijn toekomstige zijn ring weinig kan dragen owv zijn werk, wil hij er ook echt niet veel geld aan geven en kan ik wat meer aan mijn ring besteden Ik kreeg ook geen verlovingsring dus wil ik voor mij trouwring echt iets wat me helemaal ligt. Mijn ring kost 900 euro, die van mijn verloofde 200 euro.