Terug naar overzicht
hey, bij ons net dezelfde cijfertjes!!!! 100 ! Wij hebben momenteel nog heel erg veel te doen! Dus ik hoop dat die 100 dagen toch nog efkes gaan duren. xxx
@Vicky: Hihi...tis ix speciaal die 100 ... Ja hier ook nog massas werk, denk die laatste 100 dagen dat die echt wel het drukst zijn...dus we moeten daar echt wel van genieten want tis zo snel allemaal voorbij! Nog heel veel succes met de voorbereidingen! Groetjes x
Hey dames! Ben ik blij te lezen dat jullie ook nog 'een en ander' te doen hebben ;-) 'k Begon al te twijfelen dat het aan mij lag... Nog veel succes! Grts Natalie
Wij hebben op dit moment nog 78 dagen en 3 uur op de teller ;) Hou je maar al vast, want vanaf nu gaat het echt supersnel! Soms lijkt het alsof we nog zoveel moeten doen op veel te weinig tijd! Succes!
Hallo. Hier ook nog 100 daagjes. Heb ook nog van alles te doen en hoop dat de tijd dus niet te vlug voorbij zal gaan. Groetjes Keshia
Hier ook nog 100 daagjes! Wij hebben ook nog vanalles te doen!Misschien zijn we hier nog wat te relaxed Groetjes, Jolien
nog 22 dagen en ook nog superveel te doen ;-)) Ina
Nog 106 dagen... Kan bijna niet meer wachten tot het zover is. Op een paar details en kledij voor mijn mama na, is alles eigenlijk in orde (denk ik toch)... Groetjes Sabine
Geniet ervan want voor je het weet staan er nog maar 35 dagen op de teller. Gwen
Bij ons waren het er gisteren ook nog 100. Als je bedenkt dat wij van meer dan 700 dagen komen... dan mag het wel gaan komen! we moeten nog wel vanalles doen, maar ja, bouwen en trouwen tegelijk begint redelijk wat door te wegen... vandaar ook de lange voorbereidingstijd... Zucht! Groetjes, Els