Nu Online
Momenteel zijn er 756 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele foto van de gasten bij het binnenkomen, ideetjes??

7-4-2010 17:03:36
Wij zouden graag een foto laten trekken van de gasten wanneer ze binnenkomen.
Per koppel of per groep. Deze foto komt achteraf in het gastenboek. En we kunnen ze ook aan de gasten bezorgen als ze dat willen.
Maaaar hebben jullie een origineel idee hoe we dat kunnen doen?
Zo met een kader, dat hebben vrienden van ons pas gedaan; dus dat liever niet...
Ons 'thema' is 'festivalletjes, muziek, rock, ...' Zou leuk zijn als we dat konden doortrekken, maar moet niet per sé...
We trouwen wel nu zaterdag, dus veel tijd heb ik niet meer :)
alvast bedankt!
Groetjes!!

lies
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1390

Halloki
28-8-2010
 Meld misbruik7-4-2010 18:01:52

met een gitaar :-)

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik7-4-2010 18:12:54

een photobooth creeeren eventueel, met wat accessoires rond muziek, rock en festivals

Steven

Meld misbruik7-4-2010 18:47:06

Probeer eens met zo'n super grote plastic microfoon...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-4-2010 19:56:32

Je kan een soort verkleedkoffer aan de ingang zetten met pruiken (van die giant negerpruiken, hippiepruiken,...), brillen, nepmicrofoon, gitaar, belletjes, sjaaltjes,...
Hou er wel rekening mee dat niet iedereen hiermee opgezet is om te doen...

Een ideetje dat dan wat 'veiliger' is, is bv. een hartjeskussen.

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik7-4-2010 21:01:30

Wij gaan bij de ingang een aantal attributen leggen, zoals een wandelstok, een diadeem met sterretjes, een kerstmuts, een paraplu, een zonnebril, een zelf geknutselde snor op een stokje en kuslippen op een stokje (gevonden op weddingchicks.com), een hoge hoed, een boa, hawai-bloemenkransen, ...
Er zijn wat veiliger attributen bij voor zij die niet wild willen gaan, maar het maakt de foto's toch net ietsje specialer :)

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik7-4-2010 22:27:16

Wij gaan een grote deurposter gebruiken met daarop een foto van een paradijselijk strand of zo. Lijkt ons wel wat. We zien wel wat we vinden.

Daisy
4-6-2011
 Meld misbruik7-4-2010 22:39:14

Hey iedereen,

K had hier even een vraagje? Is het de fotograaf die dan blijft om de foto's tee maken of doen de gasten dit zelf?

Grtjs Daisy

lies
10-4-2010
 Meld misbruik7-4-2010 23:02:49

Bedankt voor jullie leuke ideetjes, maar ik denk idd ook wel dat er veel gasten zullen zijn die die attributen niet zullen appreciëren :)

Ik had eerst ook nog gedacht een poster te laten drukken van een festivalwei, maar bon, daar is het toch te laat voor :)
Zijn er nog zo 'algemene' dingen zoals kaders?
Daisy, de fotograaf blijft inderdaad, maar dat is een vriendin van ons en die feest ook mee... dus we moeten die niet betalen ofzo :) is wel gemakkelijk natuurlijk
Merci!

Linda
10-8-2010
 Meld misbruik21-5-2010 22:25:54

Hoi,
wij gaan gebruik maken van de fotobox. Zie www.defotobox.nl voor meer info! Wij vonden het zelf een erg leuk en grappig idee.

Succes!

Linda

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...