Terug naar overzicht
Hey Ine,Voor het aantal kindjes: tel alle kindjes die je kent + alle kindjes van mensen die jou kennen. Het zou echt jammer zijn moest een kindje geen attentie krijgen.In Hema vind je vaak kleine dingetjes voor weinig geld en ook Dockx in Lier heeft zo'n dingen. Of snoepwinkeltjes.Voor de misboekjes. Vaak komt er heel veel volk naar een huwelijksviering, ik heb eigenlijk alleen nog maar volle kerken gezien. Dat hangt natuurlijk ook wel van je familie af en de mate waarin je ze warm maakt om naar de viering te komen. Over aantallen durf ik me niet uitspreken...Ook voor jou een super 2006!! :-)groetjes,Tinne
Dag IneVoor de kindjes zou ik inderdaad tellen hoeveel je er denkt dat er zullen zijn, en dan toch iets meer maken. Dat zijn tenslotte niet dé grote kosten, en het zou spijtig zijn moest er een kindje niets hebben.Voor de misboekjes zou ik er min. 100 exemplaren nemen. Dat is geloof ik standaard. Zelf maak ik er 200, want ik vermoed dat er veel volk zal zijn in de mis, vermits onze receptie vlak na de mis is, op het kerkplein. Er is dus geen pauze tussen de mis en de receptie en dat helpt wel.GroetjesVicky09.09.06
wij gaan na de mis een ijscrémekar laten komen aan de kerk. Zo heeft iedereen een leuk aandenken net na de mis en de kindjes vinden dit zeker leuk.Misboekjes vind ik ook niet gemakkelijk in te schatten. Ik denk ongeveer een 100 tal zoals hier eerder al gezegd is. Voor de kindjes kan je weer een apart boekje maken met tekeningen om in ye kleuren. Dat heb ik hier eerder al gelezen op een website van trouwers.groetjesEvy
Hallo Ine,Wij zijn net 32 dagen getrouwd.Ons huwelijk vond plaats in een kapel waar 95 zitplaatsen waren. Ik had 70 misboekjes voorzien (rekening gehouden met suite en familie) en dan nog zo'n 30 vrienden en kennissen gerekend.Wij hadden slechts enkel onze 2 bruidskindjes in de kapel als aanwezige kinderen en die hebben we elk hun kandelaar met kaars laten dragen in het naar buiten gaan.Mirella3.12.2005
Hoi Ine,Wat de misboekjes betreft.. je probeert best even te tellen wie je verwacht. Zo hebben wij het gedaan. We hadden 150 boekjes voorzien.Voor de kindjes hadden we een pakje stiften voorzien (Zeeman- 0,5 euro). Je vindt altijd wel leuke dingen in Zeeman, Hema, Gifi (stiften, kleurtjes, stickers, bellen-blaas-dingen,...)Groetjes en veel succes!An (13-08-05)
Bij Rent-a-riest gaat de voorkeur uit om geen boekjes aan de mensen te geven, want dan zit iedereen constant in de boekjes te kijken i.p.v. het gebeuren te volgen. En dan hebben de mensen de hele viering ook al gelezen voor de viering begonnen is.