Terug naar overzicht
In mechelen een kapster aan huis vinden is een ware opdracht, ik vind er na weken zoeken nog altijd geen die op een zaterdag mijn proefkapsel wil testen... snifsnif Veel succes en ik wacht vol spanning mee op de reacties
Mijn visagiste doet ook wel de kapsels.Ik had haar te laat geboekt en moet direct na de make up vertrekken naar een ander opdracht. Ik heb geen zin om naar de kapper te gaan. hahahahahaha wil dat ze bij mij komen jij ook succes
Beste Evi, Ik ben visagiste/hairstyliste en nagelsyliste en kan je eventueel helpen. Voor meer info, graag een mailtje: hani@live.be Mvg, Hani
Hey Evi, Misschien kan je eens horen bij mijn visagiste/haarstiliste Nuira L Artista. Zij komt ook aan huis. haar mailadres is make_up_artista@hotmail.com groeten
hallo,ik ben kapster aan huis en kom gerust naar u. groetjes erika erika_waumans@hotmail.com
dank u wel lieve mensen. Ik hou zeker mijn visagiste Latana. En ondertussen heb ik ook een kapster gevonden die bij komt.
Hilde Ik ben eens op die site gaan zien van Michel Sas en het gaat er inderdaad professioneel aan toe. Nu vraag ik mij af hoeveel dit allemaal kost?