Terug naar overzicht
Hoi Nathalie, wij trouwen 3 dagen vroeger en hier ook nog bergen werk te doen ik moet nog lingerie en schoenen kostuum voor mijn ventje en schoenen kleedjes voor bruidskindjes bloemen en ballonen menu's kiezen, zaal ligt vast op bezoek bij rent a priest viering boekjes maken gastenboek kopen samenzitten voor de muziek (Ierse vriend komt zingen) iets vinden om de trouwringen aan vast te maken (teddybeer of zo) uitnodigingen rondbrengen, zijn wel al klaar naar het stadhuis want dat ligt nog niet vast :-) help wat vergeet ik allemaal ?? groetjes Katty
Wij trouwen 8 dagen voor jullie en ik had juist mijn lijstje aangepast. Dit moeten we nog doen (welja, ik ;) ) : - outfit bruidegom (hier gaan we op 8 mei voor kijken)- bruidsboeket, bloemen voor de mannen- altaarstuk, stoelversiering en versiering ingang kerk- tekst uitnodigingen op punt stellen (uitnodiging zelf is klaar, drukker ook gekozen)- geloftes schrijven - naar de priester gaan en ons misboekje laten goedkeuren- bedankjes- menu's en naamkaartjes- enveloppendoos vinden- menu vaststellen- afspraak met de naaister maken- openingsdans kiezen (we raken hier écht niet uit)- tafelversiering en tafelschikking- playlist voor de DJ maken- afspraak maken voor de maat van mijn trouwring opnieuw te nemen (ben veel afgevallen en mijn maat moet juist zijn, aangezien de steentjes niet juist zouden zitten moesten ze hem achteraf verkleinen)- definitieve gastenlijst opstellen (die is ongeveer af, maar nog niet helemaal) Nog vrij veel werk dus, al zijn het allemaal kleine dingetjes :) 'k zou nu eerst en vooral onze uitnodiging helemaal af willen hebben zodat die kan gedrukt worden, de rest kan wel nog wachten :)
Wij ook nog exact 155 dagen :) kleine aanvulling van de lijst: -juwelen voor de bruid -trouwringen -huwelijkskaars indien kerkelijk huwelijk -eventuele ceremoniemeester -proefkapsel + make up Groetjes
Juist! Huwelijkskaars! Was ik helemaal vergeten :D
Wij trouwen ook 3dagen vroeger. Wij moeten nog: - lingerie (mag geen probleem zijn, schoonpapa heeft lingeriewinkel) -schoenen -kleren ventje -kleren zoontje -trouwringen -menu vastleggen (zaal hebben we al en wij weten wat we willen eten) -fotograaf vastleggen (is familie van mijn schoonbroer) -kapper zoeken en proefkapsel -versiering zaal -bedankjes voor genodigden -gastenboek halen en wss ben ik nog wel wat kleinigheidjes vergeten.
Hallo, Wij trouwen ook de dag en moeten nog het volgende; -uitnodigingen (het ligt wel al vast wat we willen, we moeten ze alleen binnenbrengen, staat gepland voor over 3 weken) -ringen -juwelen bruid - schoenen bruid -kostuum bruidegom -misboekjes -huwelijkskaars (gaan we zaterdag voor zien) -bedankingen (gaan we zaterdag voor zien) -gastenboek -proefmakeup (staat vast voor eind augustus) -proefkapsel (volgende week) - menu vastleggen -naamkaartjes + menu uitschrijven - bloemen (over 2 weken) pfff en waarschijnlijk ben ik nog een aantal dingen vergeten :-) groetjes
Wij trouwen ook op 11 september. Dit weekend hebben we de kledij van de bruidskindjes gevonden en ook het kostuum van mijn ventje. Zaal en menu, lingerie, trouwkleed (al een eerste pas gehad), reservatie kapster en proefkapsel, bestelling huwelijkskaars, fotograaf, dj zijn al in orde. Volgend weekend gaan we naar de drukker voor de uitnodigingen. We moeten nog kijken voor de ringen, vastleggen van de makeup, de bloemen (ga ik in juni doen), misboekje is in elkaar gestoken maar moet nog worden goedgekeurd door pastoor. En vooral: onze gastenlijst is nog steeds niet volledig. Mijn vader blijft maar mensen toevoegen!!