TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
7-5-2010
|
8-4-2010 11:46:44
ik denk niet dat ik er een tekst ga inschrijven, maar ik heb er wel onze namen en datum in laten kalligraferen geniet van je dag zaterdag!!
|
|
Eva
10-7-2010
|
8-4-2010 11:49:53
hej tamara,
heb je al eens met de zoekfunctie gezocht? deze vraag ik al een paar keer voorgekomen, en daar ware ntelkens mooie teksten bij als antwoord
ik zou vanavond eens moeten kijken welke tekst wij gaan nemen, maar je kan natuurlijk ook zelf iets schrijven
of een kaartje bijzetten in vb een fotokader met daarop het tekstje
en leg er maar meer als 1 pen bij, een pen verdwijnt snel
en voor vanavond, voordat je gaat slapen, een lekker badje nemen met veel badolie, even lekker relaxen, en dan ga je veel beter slapen
groetjes
en veel plezier, geniet ervan
|
|
Véronique
31-7-2009
|
8-4-2010 12:30:46
Inderdaad, op het voorblad de namen en de datum... Voor de rest hadden wij daar ook niks ingeschreven. Er is toch geen kat die dat leest, eenmaal het boek open ligt.
|
|
katlijn
10-4-2010
|
8-4-2010 12:42:47
Hé Tamara, ik dacht er gisteren ook aan om er iets in te schrijven vooraan. Maar mijn verloofde kwam met het idee om dit te doen als we na de fotoshoot aan de zaal komen, dat we als getrouw koppel er iets kunnen inschrijven met de inspiratie van dat moment. Ik vond dit wel een tof idee! Dus ons boek is nog leeg, op de omslag staan wel onze namen en de datum.
Maak er iets unieks van zaterdag! dat gaan wij ook doen! en de weergoden zijn ons al goedgezind, het mocht wat warmer maar het is al droog. Dat is al héél veel hè!
Veel plezier!
|
|
Els
29-5-2010
|
8-4-2010 12:42:57
Dag Tamara
wij hebben volgende tekst gebruikt:
Een kleine zin, een lang verhaal,
in je eigen woorden, je eigen taal
laat het ons weten,
zodat we geen enkel moment van deze dag vergeten
Je kiest zelf of je een tekst wil of niet, gewoon de namen met de datum kan ook natuurlijk. Ieder zijn zin.
ik heb dit trouwens ook via dit forum gevonden indertijd.
Ik wens je alvast een schitterende trouwdag toe!
Els
|
|
Gitta
9-4-2010
|
8-4-2010 13:18:09
Hoi! Wij hebben een foto van ons in het boek geplakt met een tekst. Wat gegoogled en dan verschillende stukjes samengesmolten tot één gedichtje. Het stukje dat Els hierboven typte, daar sluiten we mee af. Gewoon even zoeken dus. De tekst heb ik zelf met een gouden pen geschreven, ik kan nogal zwierig schrijven . En ik heb een setje met gekleurde pennetjes om erbij te leggen zodat iedereen een kleurtje kan kiezen.
|
|
Carolina
1-8-2009
|
8-4-2010 14:10:57
Vandaag hebben wij elkaar het ja-woord gegeven, omdat wij voor altijd samen willen leven. Uw aanwezigheid maakte ons feest compleet, we vinden het belangrijk dat u dit weet. Maar ook na het feest, willen we wegdromen bij wie langs is geweest. Vandaar dit boek, nu nog leeg en stil, dat met wensen en geluk gevuld worden wil. Een kleine zin, een groot verhaal, in je eigen woorden, in je eigen taal. Al wat je kwijt wil, laat het ons weten, zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten.
groetjes, Carolina
|
|
Gwen
14-5-2010
|
8-4-2010 14:15:13
Hallokes,
Wij hebben de tekst van Carolina.
Gwen
|
|
tamara
10-4-2010
|
8-4-2010 14:58:07
Hey,
Bedankt voor de vele reacties! Ik zal het vanavond nog eens overleggen met mijn ventje wat we nu precies gaan doen.
Eva ja zo een lekker badje zal inderdaad goed doen!
Katlijn inderdaad de weergoden zijn ons goed gezind laat ons hopen dat het zo blijft, ik wens jullie ook een super dag toe, aan iedereen hier trouwens!
Gitta veel succes morgen!
Groetjes
Tamara
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|