Terug naar overzicht
Wij hebben net onze locatie gekozen en ik ben helemaal fan! Koloniënpaleis Tervuren Volgende locaties zijn ook wel mooi: Hof ten Damme - Kallo ( niet geschikt voor foto's) Kasteel van Brasschaat Kasteel den Brandt - Antwerpen Wearboom - Groot-Bijgaarden Je ziet wij waren naar net hetzelfde opzoek! veel plezier met je zoektocht!
Rubenskasteel - elewijt
Wij hadden ons feest in Scala in Beveren. Dit is een oude cinemazaal. Superromantisch!
hey, wij trouwen in het rivierenhof in antwerpen. Dat is een kasteeltje temidden van het stadspark in Deurne. Voor het kasteel ligt een supergrote vijver met fontein. Het stadspark is ook schitterend voor foto's! je kan er ook met je eigen catering tewerk gaan als je dat wil. rox
Hallo, Dat is ook het type zalen waar ik naar op zoek ben. Ik vind Salons Van Dijck ook bijzonder mooi( Mechelen), dat is van dezelfde eigenaar als het koloniënpaleis trouwens. Laat weten waar je voor gaat!Inge
Hallo, Rubenskasteel Elewijt, heel erg mooi. Het telefoonnummer hangt uit voor het kasteel zelf. Zeker de moeite! Groetjes!