Terug naar overzicht
Hallo, Wij kiezen voor 2 intrede nummers! Betreft de volgorde kan ik je niet echt verder helpen maar wij doen het zo: Bruidegom met moeder en daarna volgt de rest. Ik kom dan samen met mijn papa de kerk binnen. Gwen
hej tinne, wij gaan voor 2 liedjes onze ouders, broers,zussen en getuigen gaan al neer zitten (het is een viering in onze feestzaal , geen mis) mijn verloofde komt binnen samen met zijn twee neefjes (2,5 en 4,5) en daarna kom ik binnen met mijn papa groetjes eva
Hallo, Mijn verloofde staat reeds vooraan in de kerk aan het wachten op mij. Wij hebben gekozen om geen suite te hebben en iedereen gewoon binnen te laten gaan. Ik kom dan binnen met mijn vader(wanneer iedereen op zijn plaats is), zo hebben we ook maar 1 intredeliedje nodig.
Als jullie apart binnenkomen is de volgorde officieel als volgt: bruidegom + moeder moeder bruid + vader bruidegom getuigen met hun partner broers/ zussen met hun partner de vriend van uw mama kan samen met de bomma binnenkomen. jij komt dan als laatste met uw papa binnen.