TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
21-5-2010
|
8-4-2010 17:22:55
Dag Julie,
Wij zijn op zoek naar iets dergerlijks. Maar als ik voor foto's klik, komt er te staan dat er renovatiewerken zijn. Weet jij hier meer van? Graag had ik foto's gezien want ik ben echt wel geïnteresseerd.
Bedankt!
|
|
Charlotte
9-7-2011
|
9-4-2010 17:07:28
Hey!
ik heb hetzelfde probleem. Wat is trouwens "niet duur"?
Groetjes,
Charlotte
|
|
julie
5-6-2010
|
10-4-2010 9:03:42
Hey,
Ja, ik weet het. Er staan niet echt foto's op.
Ik heb wel enkele fotootjes die een beeld geven, maar krijg die hier niet bijgestuurd...anders moeten jullie eens een mailtje sturen naar de zaal zelf dan krijg je er enkele te zien.
In de zaal zelf zijn er geen werken, wel gaan ze een tuintje aanleggen, nu is er enkel een binnenkoertje.
Maar anders gewoon eens langsgaan, dan heb je direct een beeld. Want bij mij leek het op foto klein, maar het is echt de moeite als je er staat.
550 euro als je ook catering neemt waarmee zij samenwerken, 750 euro als je voor eigen catering kiest
Voor ons was dat in vergelijking met anderen niet veel...
|
|
katrien
19-11-2010
|
11-4-2010 11:08:22
Hoi,
en met welke catering werk je dan? Heb gekeken en het inderdaad erg ok!
thx!
|
|
jan
|
11-4-2010 18:30:28
Hallo
de catering op dit feest wordt verzorgd door : BAOBAB CATERING.
Zie ook : www.baobabcatering.be
Internationaal & Creatief, Zeer gepersonaliseerd maatwerk
groetjes,
Jan
|
|
julie
5-6-2010
|
12-4-2010 18:10:25
Inderdaad,
ons feest wordt verzorgd door Baobab catering.
En tot hiertoe zijn wij heel tevreden!
|
|
katrien
19-11-2010
|
18-4-2010 20:43:16
Hoi Julie,
We zijn ook gaan kijken en inderdaad erg leuk. Maar hoe heb je het aangepakt, regelen jullie zelf veel dingen (vb huren van tafel en lciht enzo) of all in bij de cateraar?
Thx!
|
|
julie
5-6-2010
|
23-4-2010 23:17:59
hey,
Wij regelen tafels en linnen ook bij onze catering (Baobab). Dit leek ons het gemakkelijkst, dan hoef je je nergens zorgen over te maken...
Wij zorgen zelf wel voor een soort 'blikvangerlicht' voor in het midden van de zaal, en dan de rest van de lichten brengt de dj mee denk ik...hierover moeten we nog wat nadenken!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|