TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joke
25-4-2009
|
8-4-2010 15:37:49
Hey ife,
wij zijn vorig jaar getrouwd in t gravenhof, we zijn zelf van Brugge.
Heel tevreden, eind april getrouwd en we hebben de receptie buiten kunnen doen, er is ook orangerie waar mensen ook t gevoel dat ze een beetje buiten staan, Lodewijk van Male vind ik persoonlijk zeer klassiek en oubollig...
Joke
|
|
Eva
10-7-2010
|
8-4-2010 16:02:15
vooraleer je zalen gaat bezoeken moet je toch een idee hebben hoe jullie je huwelijk juist zien, hoeveel personen jullie ongeveer gaan uitnodigen en wat jullie budget ongeveer is
en ook of ze met een forfait werken voor de drank of niet
voor de rest je fototoestel meenemen om later op het gemak, als je de prijzen ontvangen hebt alles eens te vergelijken
veel plezier!
eva
|
|
Lien
2-7-2011
|
8-4-2010 18:43:53
Hallo!
Trouwen jullie in juli of augustus? Moest het zo zijn, zeker niet te lang meer wachten om te beslissen, wij trouwen op 2 juli en sommige zalen waren al niet meer vrij. Bij ons is het domein de Vossenberg geworden. 't Gravenhof is ook goed maar prijzig.
Alvast veel succes!!
Lien
|
|
Lien
2-7-2011
|
8-4-2010 18:44:55
Ik zie net dat je op 16 juli trouwt... zeker niet te lang meer wachten!
Groetjes!
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
8-4-2010 21:48:31
Hey,
Wij trouwen in 't Gravenhof, is idd een van de duurdere, maar onmiddellijk onze goesting, we hadden ook een goed gevoel bij het personeel. Tot nu toe hebben we er alleen nog maar positieve dingen gehoord.
In Lodewijk van Male heb ik al een paar keer kerstavond gevierd, zeer ouderwets, echt onze stijl niet. Eten ok, niet speciaal.
In 't Oosthof zijn we eenmaal gaan eten, mijn schoonvader heeft de ganse nacht overgegeven, mijn verloofde had een pint gekregen die al meer dan een jaar over tijd was,... eigenlijk nog maar weinig positiefs gehoord over deze zaal.
In de andere drie ben ik nog niet geweest.
Denotter schijnt ook aanrader te zijn (black and white stijl). Ter Leepe hebben wij ook bezocht, maar vond ik ook nogal klassiek.
succes, laat eens weten welke het geworden is!
|
|
isabel
23-10-2010
|
9-4-2010 15:11:04
Wij trouwen in het Gravenhof en hadden onmiddelijk een goed gevoel!
|
|
Ife
15-7-2011
|
10-4-2010 10:19:04
Dag iedereen,
Heel erg bedankt voor de bezorgdheid hoor, maar we trouwen 16 juli 2011... dus we hebben nog wel even :-) Ik heb trouwens toen ik een afspraak maakte, bij elke zaal al een optie genomen, want ik heb inderdaad gemerkt dat de zomermaanden erg populair zijn :D
PS: dat van het Oosthof vind ik wel erg! Bedankt voor de waarschuwing!
|
|
Luc
|
10-4-2010 14:22:09
Beste Ife & Olivier,
Als jullie eruit komen welke locatie het gebeuren zal plaats heeben,
neem vrijblijvend eens contact,
DJ-Luc
Studio Enterprise
0497- 92 69 93
slock_van.de.poel@skynet.be
Muzikale groeten.
|
|
Ife
15-7-2011
|
2-6-2010 13:01:03
Hoi!
Ik zou jullie laten weten wat het geworden is he, wel bij deze:
Het is lodewijk van Male geworden. Fantastisch mooie locatie, heel privé én de enigen die ons het gevoel gaven dat wij (ondanks het feit dat we met een kleine groep zijn) de inspanningen waard zijn. We zullen dan ook de enigen zijn die er die dag aanwezig zijn en dat heeft voor ons de doorslag gegeven :-)
We krijgen trouwens gratis de bruidssuite en familie die van ver moet komen kan blijven slapen (ze hebben 16 kamers). Daarbij kunnen we ook alles op dezelfde plaats doen (ceremonie, receptie, avondfeest, kampvuur), wat dan weer super handig is.
Ik moet er wel volledigheidshalve nog bijzeggen dat de herdershoeve ook een fantastische locatie is en heel erg vriendelijke mensen! we hebben het moeilijk gehad om tussen deze twee te kiezen. Maar de herdershoeve heb ik wel genoteerd in mijn bestand, als er later iets te vieren valt (zoals communies ofzo ;-) ) dan weet ik waar we naartoe moeten!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|