Terug naar overzicht
hey! ik heb daar gisteren mijn proefkapsel en make up laten doen en zie dat we op dezelfde dag trouwen. om hoe laat zou ze bij jou moeten zijn op 10 juli? misschien dubbele boeking? (gisteren dacht ze dat ik enkel voor make up kwam, dus ook dubbel geboekt met iemand die kwam met een bongo - bon. dit was geen probleem voor die andere mevrouw, maar op onze trouwdag mag dat niet gebeuren he!?) groetjes en veel plezier morgen!
Hey Melinda! Ze zou bij mij (Reet) moeten zijn om 6u30, vrij vroeg dus. Ik zal het straks eens navragen, zodat er zeker geen dubbele boeking is. Want dat zou idd niet zo goed zijn op onze trouwdag. En was je kapsel / make-up goed gedaan? Ik zal u straks weten te zeggen of ik tevreden was. Groetjes!
hey! Dan komt het idd nog wel uit, maar wel nipt. ze zei me eergisteren dat ze ongeveer 1u30 rekent voor een kapsel. Dan zou ze in feite tot 8u bij jou blijven, ineens doorrijden naar mij want daar moet ze zijn rond half 9... Ik was zeer tevreden over de make-up, draag dit nooit en het was heel subtiel gedaan. Voor het kapsel ga ik nog een keertje terug want nu waren niet alle accesoires aanwezig. (bloem etc) Laat zeker iets weten! Groetjes
Hey! En, hoe waren jullie proefsessies? Ik trouw in september en ben ook nog op zoek naar iemand voor make-up en kapsel. Hoeveel vraagt zij? Groetjes
mijn bevindingen kan je hierboven lezen. 225 euro voor proefkapsel en make up op locatie in Mortsel en de dag zelf bij jou thuis. Hoe viel het bij jou mee, Carolien? Groetjes!