Terug naar overzicht
Ik zou dit toch doen. Dat geeft je feest toch direct wat meer. We hebben beide al meegemaakt. 1 was wel een verjaardagsfeest maar die hadden 's nachts nog biscuit. Daar is ook nog ferm van gegeten hoor. Het ander een trouwfeest, daar was't wel jammer dat er niks anders was. Velen dachten dat er nog iets kwam, maar ja dat kwam dus niet... Dit kan nog van alles zijn. ijskarretje, ijstaart, biscuit, taarten, cakes, rijstpap, wafels, ... Dit moet niet duur zijn. Veel kan je gemakelijk zelf, ouders of vrienden (laten) maken. Ook bv. jonagold cake van carrefour of delhaize zijn lekker, zo bespaar je ook. Zulke winkels worden vaak vergeten, hier kan je ook gemakkelijk bestellingen door geven. groetjes, Carolina
ik zou dat persoonlijk toch ook doen. frietjes zijn lekker maar niet iedereen is er even zot van en gaat er dan misschien maar een kleine portie van eten en zo kunnen zij dan achteraf nog een dessertje eten of mss als je niet echt voor de desserten bent wat belegde broodjes achteraf. je haalt in colruyt of aldi zakken met van die minisandwiches,beleg en je vraagt aan enkele familieleden of vrienden om tegen een bepaald uur broodjes te smeren.
Ik zou ook nog dessert voorzien.
BEDANKT DAMES! IK DENK INDERDAAD DAT WE DIT BETER KUNNEN DOEN!
wij voorzien na middernacht nog een snack, belegde turkse broden als je al een paar uur aan het dansen bent dan kan dat zeker smaken
Ik zou dat toch ook doen. Eerder misschien een ijskarretje omdat frietjes toch wel nogal zwaar zijn hé. Taart en andere dingen zijn dan misschien te veel na frietjes? Zijn de frietjes echt jullie hoofdmaaltijd of is dat om 's nachts de kleine honger te stillen?