Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog iets na het eten?

8-4-2010 21:53:15
Hallo allemaal,,
Wij gaan voor onze trouw op 24juli een frietkraam inhuren voor 3 uur.
Nu zijn we aan het twijfelen of we nog iets achteraf moeten voorzien zoals ijs of vlaai?
Of zou dat nietmeer nodig zijn?
Groetjes Lynn

Lynn
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1108

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik8-4-2010 22:47:43

Ik zou dit toch doen. Dat geeft je feest toch direct wat meer. We hebben beide al meegemaakt. 1 was wel een verjaardagsfeest maar die hadden 's nachts nog biscuit. Daar is ook nog ferm van gegeten hoor. Het ander een trouwfeest, daar was't wel jammer dat er niks anders was. Velen dachten dat er nog iets kwam, maar ja dat kwam dus niet...

Dit kan nog van alles zijn. ijskarretje, ijstaart, biscuit, taarten, cakes, rijstpap, wafels, ...
Dit moet niet duur zijn. Veel kan je gemakelijk zelf, ouders of vrienden (laten) maken. Ook bv. jonagold cake van carrefour of delhaize zijn lekker, zo bespaar je ook. Zulke winkels worden vaak vergeten, hier kan je ook gemakkelijk bestellingen door geven.

groetjes, Carolina

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik9-4-2010 8:55:19

ik zou dat persoonlijk toch ook doen. frietjes zijn lekker maar niet iedereen is er even zot van en gaat er dan misschien maar een kleine portie van eten en zo kunnen zij dan achteraf nog een dessertje eten of mss als je niet echt voor de desserten bent wat belegde broodjes achteraf. je haalt in colruyt of aldi zakken met van die minisandwiches,beleg en je vraagt aan enkele familieleden of vrienden om tegen een bepaald uur broodjes te smeren.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-4-2010 11:06:57

Ik zou ook nog dessert voorzien.

Lynn
24-7-2010
 Meld misbruik9-4-2010 12:11:01

BEDANKT DAMES!
IK DENK INDERDAAD DAT WE DIT BETER KUNNEN DOEN!

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik9-4-2010 22:44:12

wij voorzien na middernacht nog een snack, belegde turkse broden
als je al een paar uur aan het dansen bent dan kan dat zeker smaken

Hilde
23-7-2010
 Meld misbruik11-4-2010 18:52:35

Ik zou dat toch ook doen. Eerder misschien een ijskarretje omdat frietjes toch wel nogal zwaar zijn hé. Taart en andere dingen zijn dan misschien te veel na frietjes?
Zijn de frietjes echt jullie hoofdmaaltijd of is dat om 's nachts de kleine honger te stillen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...