Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een zwart gat??? Ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen, integendeel!!

9-4-2010 12:02:07
Hallo lieve bruidjes en bruidegommen,

Afgelopen zaterdag ben ik getrouwd...na maandenlang uitkijken, voorbereiden en af en toe ook wat stressen was het dan zover.
Vrijdag was het stralend weer en zaterdagmorgen was de lucht bewolkt en regende het... Hoewel ik me altijd heb voorgehouden dat regen goed is voor de plantjes in onze tuin, was ik toch een beetje ongerust. Maar oh wonder! Toen mijn toekomstige me kwam ophalen is het zowaar gestopt met regenen. Uiteindelijk wedijverden de wolken en de zon om er bij te kunnen zijn.

In ieder geval: vooraf maakte ik me wat ongerust dat ik na het feest in het welbekende zwarte gat zou terechtkomen. Maar niets van dat alles. We hebben zo een ongeloofelijk fijn feest gehad, vol met woorden en gebaren van mensen die ons graag zien. In mijn hartje zitten nu zoveel mooie herinneringen waarmee ik nog lang zal verderkunnen (ook als ik ooit eens een zwart gat tegenkom). Op onze feest was van mijn zijde geen familie aanwezig maar mijn vrienden en vriendinnen hebben me zodanig verwend dat ik nog tranen in mijn ogen krijg als ik eraan terugdenk.
Dus wees niet bang je zal zoveel dingen te verwerken hebben na het feest dat er geen plaats is voor een zwart gat whatsoever.

Wat ik ook nog met jullie wil delen: ik was GESTRESST die dag, toch de momenten wanneer er iets begon vb voor we naar het stadhuis gingen, voor we naar de feestzaal vertrokken enz. Ik heb echt geprobeerd om 100% te genieten van onze dag maar hier en daar heb ik toch een steekje laten vallen. En het is cliché maar de dingen lopen zoals ze lopen en veel kan je daar toch niet aan veranderen. Dus probeer geen stresskieken te zijn .

Ons intredelied hebben we 2 dagen vooraf ofzo gekozen. Het is een beetje klassiek maar er zit wel een beetje een bombastische opbouw in waardoor het iets plechtstatigs heeft. Bovendien is de tekst prachtig: 'the wonder of you' van Elvis Presley. Als openingsdans kozen we voor SHINE van Madrugada. Prachtig!

Dan voor de tortelduifjes die nog een feestzaal rond het Leuvense, in Vlaams-Brabant zoeken: wij hebben gekozen voor feestzaal Bertembos. Ik kende deze zaal vooraf van haar noch pluim maar toch had ik van in het begin een heel goed gevoel, iets van vertrouwen. Wel deze mensen hebben onze droom mee waargemaakt. Eerst en vooral was het eten en de drank erg lekker (en in onze familie zijn redelijk wat mensen die veeleisend zijn op vlak van eten en drank). Het was ook nog meer dan voldoende zodat er niemand achteraf naar het frituur moest rijden . De bediening was erg vriendelijk en vlot en niets was teveel. Wij hadden zo bv te kampen met een paar onverwachtse dingen zoals mensen die niet bevestigd hadden voor het avondfeest waardoor op de laatste minuut de tafels nog moesten herschikt worden. Alles werd met de glimlach opgevat.
Voor mij is deze feestzaal een topper met een prima prijs/kwaliteitverhouding.

Ik ben erg gelukkig en hoop voor jullie allemaal hetzelfde.
Veel succes nog met de voorbereidingen van jullie huwelijk.

Jo

joke
3-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1172

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik9-4-2010 12:46:22

Hey proficiat!

Leek me een zalig dag te zijn :-)

Ik heb ook geen zwart gehad gehad want ik had het zo druk: afstuderen-trouwen-huwelijksreis-eerste job beginnen
En dat allemaal op 1 maand tijd.
En daarna was het uitkijken naar mijn zus haar trouw, 3 maanden later.

Pas vorige maand dacht ik elke dag aan de trouw en miste ik die dag vreselijk hard.
Ik ga proberen te vieren op 1 jaar samen maar ga het tegelijkertijd ook wel wat moeilijk hebben. Onze dag was echt perfect en gelukkig heb ik de mooie herinneringen :-)

Geniet van je wittebroodsweken ;-)

Groetjes, Laura

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik9-4-2010 15:47:32

PROFICIAT !!! :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-4-2010 17:19:02

Allereerst proficiat met je huwelijk! (zijn er al fotootjes? )
Momenteel zit je duidelijk nog in de 'feestroes'! Iedereen wenst je proficiat, je wacht nog op de foto's van de fotograaf,... Wacht nog enkele maandjes en dan komt het zogenaamde 'zwarte gat'...

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik10-4-2010 0:07:16

Geniet van je witte broodsweken, en ik ben ondertussen al bijna 2 jaar getrouwd (maar kom nog af en toe piepen) en ik moet zeggen: nog steeds geen zwart gat. Onze trouw was een prachtig moment, er liep hier en daar iets mis maar het belangrijkste is dat ik met mijn schat de rest van mijn leven mag doorbrengen ;)

Daarna zijn nog gekomen: eerste job - eerste kindje en nu net ons eerste huis gekocht - en toch denk ik nog vaak aan die prachtige trouwdag, so no worries!
Dikke proficiat!

Cathy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info