Terug naar overzicht
Hey proficiat! Leek me een zalig dag te zijn :-) Ik heb ook geen zwart gehad gehad want ik had het zo druk: afstuderen-trouwen-huwelijksreis-eerste job beginnen En dat allemaal op 1 maand tijd. En daarna was het uitkijken naar mijn zus haar trouw, 3 maanden later. Pas vorige maand dacht ik elke dag aan de trouw en miste ik die dag vreselijk hard. Ik ga proberen te vieren op 1 jaar samen maar ga het tegelijkertijd ook wel wat moeilijk hebben. Onze dag was echt perfect en gelukkig heb ik de mooie herinneringen :-) Geniet van je wittebroodsweken ;-) Groetjes, Laura
PROFICIAT !!! :-)
Allereerst proficiat met je huwelijk! (zijn er al fotootjes? ) Momenteel zit je duidelijk nog in de 'feestroes'! Iedereen wenst je proficiat, je wacht nog op de foto's van de fotograaf,... Wacht nog enkele maandjes en dan komt het zogenaamde 'zwarte gat'...
Geniet van je witte broodsweken, en ik ben ondertussen al bijna 2 jaar getrouwd (maar kom nog af en toe piepen) en ik moet zeggen: nog steeds geen zwart gat. Onze trouw was een prachtig moment, er liep hier en daar iets mis maar het belangrijkste is dat ik met mijn schat de rest van mijn leven mag doorbrengen ;) Daarna zijn nog gekomen: eerste job - eerste kindje en nu net ons eerste huis gekocht - en toch denk ik nog vaak aan die prachtige trouwdag, so no worries! Dikke proficiat!Cathy